Gå til innhold

hvor reise på ferie i "syden"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å reise sydover til sommeren og ønsker da å bo et sted med strand like ved hotellet/evt ferieleilighet. Det hadde også vært kjekt med et ok stort bassengområde, slike områder som ofte finnes om man reiser med charterbyråer. Men jeg ønsker ikke å reise charter.
Er forsåvidt det samme hvor i "syden" jeg drar, men det hadde vært fint om stedet ikke ligger så langt fra en større by/shoppingmuligheter. Gjerne slik man kan ta buss/taxi uten for lang vei. Det er også greit om det ikke er et sted med masse barnefamilier. Det bør helst ikke være særlig dyrt.

Noen som har tips?

Anonymous poster hash: e76ea...e68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thailand! Flybilettene koster litt, men mat, hotell og opplevelser koster minimalt. Det er fantastiske strender og veldig bra temperatur :)

Skrevet

Thailand! Flybilettene koster litt, men mat, hotell og opplevelser koster minimalt. Det er fantastiske strender og veldig bra temperatur :)

Selv om det er billig å leve der, så blir det for dyrt med flybillett ut i fra hvor mye penger jeg ønsker å bruke :)

Anonymous poster hash: 9a4e9...767

Skrevet (endret)

Selv om det er billig å leve der, så blir det for dyrt med flybillett ut i fra hvor mye penger jeg ønsker å bruke :)

Da bør du kanskje oppgi det mer konkret i innlegget ;) Jeg drar til Thailand nå om noen uker, og bruker mindre på det enn jeg hadde brukt på et kortere opphold på f.eks GC ( i tillegg til at GC er dødsstygt :fnise: )

Hvilken "prisklasse" altså max-pris er du ute etter?

Edit: skrivefeil

Endret av PrinsesseNila
Skrevet

Vi kommer til å reise to par. Så tenker 5000 per pers på fly og hotell/leilighetsopphold. Er dette jeg har pleid å bruke før, f.eks. i Malaga, men der er det ikke lenge siden jeg har vært, så bør bli et annet sted denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...