AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har emetofobi, syklig redsel for å kaste opp. I dag var jeg i et parkeringshus, og da måtte jeg trykke på en knapp for å få ut billetten. Jeg var innom flere butikker, og tok på mange forskjellige ting. Så reiste hjem, og tok en godteribit.Dette gjorde jeg uten å vaskemeg på hendene. Nå sitter jeg her og er livredd for at det skal ha gitt meg omgangssyken. Jeg sitter og teller timer: Tok den i tre tiden. Inkubasjonstiden er på 24 til 51 timer. Så lørdag kveld, føler jeg meg trygg. Det er lang tid å være redd....... Er det stor sannsynlighet for at jeg blir syk nå? Vanligvis så vasker jeg meg veldig mye på hendene. Men nå ville jeg teste ut hva jeg turte. Og det tar knekken på meg!! Om dere lurer, så går jeg i behandling for dette. Anonymous poster hash: e85bf...043
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Kan ingen svare meg??Anonymous poster hash: e85bf...043
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Nei, sannsynligheten er liten for at du er syk. Mange gjør slik som du hver dag og glemmer seg ut med tanke på håndvask. Sender deg en klem Anonymous poster hash: 60423...942
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Skrevet 4. desember 2014 Det er SVÆRT USANNSYNLIG at du blir syk. Omgangssyken smitter ikke sånn, tilnærmet alle som får det er smittet sv bekjente/familie.Anonymous poster hash: 4a5be...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #5 Skrevet 4. desember 2014 TakkAnonymous poster hash: e85bf...043
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #6 Skrevet 4. desember 2014 Omgangssyken smitter gjennom dråpe, ikke kontakt Anonymous poster hash: 0d10e...7c5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #7 Skrevet 4. desember 2014 Omgangssyken smitter gjennom dråpe, ikke kontaktAnonymous poster hash: 0d10e...7c5 Det smitter gjennom kontakt også. Når det er sagt er det liten sjanse for at du har blitt smittet. Oppsøk hjelp for angsten din om du allerede ikke får det.Anonymous poster hash: 38154...bf4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Som nevnt, er lite sannsynlig at du blir syk, men jeg vet hvor jæææævelig det er med angst for å kaste opp, slet med det før jeg også men kom meg utav det. Håper det ordner seg for deg!Anonymous poster hash: b9ac2...42f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Som nevnt, er lite sannsynlig at du blir syk, men jeg vet hvor jæææævelig det er med angst for å kaste opp, slet med det før jeg også men kom meg utav det. Håper det ordner seg for deg!Anonymous poster hash: b9ac2...42f Kan du fortelle litt om hvordan du kom deg ut av deg? Jeg er ikke TS, men har slitt med samme fobi i altfor mange år nå.. Anonymous poster hash: 33b80...c1b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 TS her. Jeg vil gjerne høre hvordan du har kommet deg ut av det. Jeg holder på med behandling nå, men fint å høre andre sine erfaringer. Anonymous poster hash: e85bf...043
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå