AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #1 Skrevet 4. desember 2014 Vi er ett par som skal reise med Stena Line neste helg. Vi bor to timer unna Oslo, og er ikke så kjent der. Er det langt å gå fra Oslo S til båt-terminalen? Og er det noe pub el. i nærheten som vi kan sitte å vente på? Evt. navn på stedet, så jeg kan sjekke avstand. Liker å planlegge litt, så vi ikke roter oss bort den dagen, etter som ingen av oss eier retningssans.. Anonymous poster hash: 2c95b...9b3
Christiania_Oslo Skrevet 4. desember 2014 #2 Skrevet 4. desember 2014 Nei,det er ikke lang.gå ut mot sjøsiden og kryss veien. Er pub på venteterminalen der hvor båtene går. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Skrevet 4. desember 2014 Vi er ett par som skal reise med Stena Line neste helg. Vi bor to timer unna Oslo, og er ikke så kjent der. Er det langt å gå fra Oslo S til båt-terminalen? Og er det noe pub el. i nærheten som vi kan sitte å vente på? Evt. navn på stedet, så jeg kan sjekke avstand. Liker å planlegge litt, så vi ikke roter oss bort den dagen, etter som ingen av oss eier retningssans.. Anonymous poster hash: 2c95b...9b3 Ikke langt å gå, 10/15 min. I tillegg kan dere ta buss 60 mot vippetangen (endestoppen) fra Oslo S/Jernbanetorget.Anonymous poster hash: 768c4...c55 1
Puny Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Ikke langt i det hele tatt og nok av turistfellepuber på veien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå