Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Vet ikke om dette blir i riktig kategori, men jeg prøver..

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene, og har en samboer i slutten av 20-årene. Vi har det veldig fint sammen, og jeg føler meg generelt trygg på han.

Men de siste nettene har jeg slitt veldig med nattesøvnen pga mareritt. Jeg har mareritt hvor jeg finner ut at han er utro. I det ene marerittet var han utro med to forskjellige lite pene jenter, noe som gjorde at jeg følte meg skikkelig dårlig i drømmen, og bråvåknet med en elendig følelse, og slet derfor med å sovne igjen. I et annet mareritt er han utro med ei jente på jobben, som jeg ikke liker pga blikkene hun sender han på firmafester... Det er disse to marerittene som går igjen, men jeg har også noen netter hvor jeg drømmer ting som at mens han er utro blir jeg utsatt for stor fare, og når jeg endelig kommer meg i trygghet så finner jeg han og ei anna jente..

Disse marerittene gjør at jeg ligger mye våken om natten, og at jeg føler meg svært urolig og ikke minst veldig dårlig. Jeg har aldri trodd noe slikt om samboeren min, men etter så mange netter på rad med disse marerittene kjenner jeg at jeg blir skikkelig urolig når han f.eks. må jobbe overtid, og at jeg begynner å stille spørsmålstegn ved at han må jobbe overtid... Enda jeg vet at det er utrolig mye for han å gjøre på jobb om dagen.. Jeg har begynt å føle meg liten, redd og alene, og kjenner at jeg blir veldig usikker på meg selv som kjæreste om jeg er bra nok for han.. Dette er ikke veldig ålreit å føle, og i starten klarte jeg å avfeie disse følelsene med at det bare var mareritt og ikke realitet, men nå fungerer det ikke så godt lenger.. Jeg sliter med å få bort disse følelsene..

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget, jeg bare trengte å få ut litt frustrasjon... Kanskje noen har hatt det på samme måte som vet om noen hjelpemidler for å få bort disse marerittene? Jeg gruer meg skikkelig til å legge meg i kveld, da jeg ikke ønsker å få alle disse bilene i hodet....

Beklager rotete innlegg... Har som sagt blitt litt lite søvn i det siste.....

Anonymous poster hash: b4122...ac2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt trygg på kjæresten og, men får helt syke drømmer innimellom. Masse med eksen hans og ditten og datten. Vet ikke helt hvorfor, men altså, jeg vet hvordan du har det! Rare greier

Skrevet

Er helt trygg på kjæresten og, men får helt syke drømmer innimellom. Masse med eksen hans og ditten og datten. Vet ikke helt hvorfor, men altså, jeg vet hvordan du har det! Rare greier

Det at jeg ikke sover om natten hjelper nok ikke på hvordan jeg føler meg på dagen heller.....

Mareritt er skikkelig dritt.... Håper jeg kan få en natt uten snart :( jeg vil ikke få eller ha sånne tanker om samboeren min... :(

Skrevet

Hehe, jeg kjenner meg såå godt igjen!! :)

Men jeg er kanskje litt usikker av meg.

Jeg drømmer ofte at han går tilbake til exen og dumper meg.

Våkner med verdensstørste klump i magen og føler meg helt jævlig. Rart! 😬

Skrevet

Vet hvordan du har det TS... Det er skikkelig slitsomt....

Anonymous poster hash: 5af43...c7d
Skrevet

TS her..

Det er litt godt å vite at det ikke bare er meg, selvom jeg ikke ønsker at andre skal ha det sånn..

Han jobber en del overtid for tida, og jeg går mye hjemme (langtidssykemeldt, blir gal av det), så kan jo ha en sammenheng, iom at jeg blir gående mye alene... Åhh som jeg gleder meg til å komme ut i jobb igjen!

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Det er rart det der. Jeg har i perioder mareritt der jeg drømmer at kjæresten min er utro. Jeg har våknet opp og vært skikkelig sint og lei meg, ikke villet snakke med han, fordi det var så virkelig. Men jeg har også drømt flere ganger at jeg har vært utro. I tillegg husker jeg at han i halvsøvne vekket meg og spurte om jeg hadde vært utro, da hadde han mareritt. Tror det er ganske normalt og jeg tror det kanskje handler om at man er redd for å bli såret av den man elsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...