Gå til innhold

Helene Rask sin blogg

Amber

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært en flittig leser av bloggen til Helene, og har alltid likt den veldig godt.

Nå derimot er bloggen kun blitt reklame for Sunkost og de andre produktene hun selger/jobber med. Savner den "gamle" stilen på bloggen som var mer personlig og variert. Hun er personlig nå også; innimellom... men det er blitt veldig anderledes synes jeg, uten at jeg får til å sette fingerern helt på hva det er.

Ser hun ikke har blogget siden før helgen nå så tror faktisk hun er i ferd med å miste meg som leser...

Synes det er veldig synd!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker hun det som reklame da?

Det har jeg faktisk ikke tenkt over. Det er jo ikke sponsing så jeg vet ikke...? Aner ingenting om reglene for sånt.

Men tror hun mister veldig mange lesere på denne måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk ikke tenkt over. Det er jo ikke sponsing så jeg vet ikke...? Aner ingenting om reglene for sånt.

Men tror hun mister veldig mange lesere på denne måten...

Nei, men hun prater om butikken, produkter osv ... Skikkelig rolle-sammensurium.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å følge bloggen hennes for akkurat den grunnen. Ren reklameblogg. Ikke tilfeldig at hun begynte å blogge igjen samme tid med lasering av sunkostprodukter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 år senere...
16 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Finnes ikke bloggen mer?

Antar hun ikke trenger den mer når hun ikke driver butikken lenger

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de to siste innleggene. Hun hadde fått ny kjæreste, vært på skitur og kjørt i et tre og blitt skadet. Stifter i hodet og blå i hele ansiktet. Langrennski altså. 

Men prøvde å legge inn litt reklame med å vise frem en salve fra butikken som hun brukte på blåmerkene/sårene.

Siste innlegg skrev hun at hun hadde tatt en avgjørelse om å avslutte driften av butikken. Men skrev ikke at hun skulle slutte å blogge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
3 timer siden, punkyB skrev:

Antar hun ikke trenger den mer når hun ikke driver butikken lenger

Hun drev jo bloggen i mange år før hun åpnet butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Cartina skrev:

Hun drev jo bloggen i mange år før hun åpnet butikken. 

Ja jeg vet ikke årsaken - jeg gjetter at det har litt med saken å gjøre. 

Men har også lest bloggen hennes i mange år og likt den - men har vel merket/mistenkt at fokus har vært litt å fremheve butikken. 

Samme var jo når hun drev i trenigssenterbransjen - det var jo indirekte reklame for senteret.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at siden er stengt, har også lest bloggen i mange år. Ville jo tro at hun ville sagt i fra hvis hun skulle legge ned bloggen..? Kanskje hun bare trenger en pause. Har jo den siste tiden ikke blogget noe særlig heller. Sikkert pga. omstendighetene med helsen, nedleggelse av butikken osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nøkken skrev:

Sikkert pga. omstendighetene med helsen, nedleggelse av butikken osv. 

Det kan jeg skjønne hvis er årsaken - må jo være skuffende at butikken må legges ned som hun har brukt mye tid og penger på.

Så har hun også vært syk og hatt skader som påvirker livet og helt sikkert inspirasjonen og gleden (dvs. motsatt virkning) ved å blogge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...