Gå til innhold

Backpacking alene? (kilroy)


Gjest earlgrey

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare kontakte G Adventures selv? Hvorfor bruker Kilroy som et fordyrende og unødvendig mellomledd?

Jeg hører fra folk som har vært i kontakt med Kilroy at de har blitt forsøkt prakket på inngangsbilletter og alt mulig småtteri som man veldig enkelt (og billigere!) kan kjøpe når man kommer til stedet.



Anonymous poster hash: 52ed1...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekte backpackere kontakter ikke kilroy. De ordner alt selv. Kan like godt bestille pakketur til Gran Kanaria da. Ferdig snakket..

Anonymous poster hash: 884d2...1a2

For en solstråle du var da :)

Anonymous poster hash: 52b05...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut på tur igjen i 2016, har allerede begynt å planlegge min neste tur :hoppe:

Hei! Jeg har veldig lyst til å dra på backpacking alene, virker utrolig gøy og interessant. Har i flere år drømt om å dra på backpaking, men har aldri fått muligheten til det, nå har jeg tatt meg et friår fra studiene og har anledning til å reise litt, men ettersom jeg ikke har noen erfaringer med dette er jeg veldig skeptisk. Er det dyrt å dra på backpaking, hvor mye penger må jeg har sånn cirka? etc, etc.

Anonymous poster hash: 0034d...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne tråden er litt gammel, men drar den frem likevel!

Jeg skal til Mellom-Amerika i fem uker rett etter siste eksamen i juni. Booket et møte med Kilroy og vi kom frem til at en gruppetur arrangert av G Adventures passer meg utmerket. For meg som aldri har reist utenlands alene før eller vært utenfor Europa, virket dette som den beste løsningen. Kommer til å være et par dager på egenhånd i Mexico før jeg møter resten av gruppa som skal bli med på turen. Gleder meg! :hoppe:

Anonymous poster hash: a08b8...abe

Det høres utrolig gøy ut, og også noe jeg kunne tenke meg :) Hvor mye betaler du for dette?

Anonymous poster hash: 0034d...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres utrolig gøy ut, og også noe jeg kunne tenke meg :) Hvor mye betaler du for dette?

Anonymous poster hash: 0034d...2d9

Med flybilletter utenom og noen ekstra dager i Mexico og Costa Rica endte det på ca 29 000 kr :)

Turen jeg skal på er denne: http://travels.kilroy.no/tour/central-american-journey/44238/19797

Anonymous poster hash: a08b8...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har veldig lyst til å dra på backpacking alene, virker utrolig gøy og interessant. Har i flere år drømt om å dra på backpaking, men har aldri fått muligheten til det, nå har jeg tatt meg et friår fra studiene og har anledning til å reise litt, men ettersom jeg ikke har noen erfaringer med dette er jeg veldig skeptisk. Er det dyrt å dra på backpaking, hvor mye penger må jeg har sånn cirka? etc, etc.

Anonymous poster hash: 0034d...2d9

Jeg brukte ca 50 000, inkl flybilletter, lommepenger og Inkatrail turen :)

Det kommer helt an på hvor du skal reise og hvor mye penger du skal bruke. Som oftest er det flybillettene som er dyrest med flybilletter, mens resten er stort sett billig. Men det avhenger av hvor du reiser. Peru og Bolivia var mye billigere enn Chile eksempelvis. Mens i Asia er det generelt billigere enn resten av verden.

Vi hadde spart opp 20 000 i lommepenger, til opplevelser ala; Death Road, stjerneobservatorium om natten, saltørken tur osv.

Du kan dra innom Kilroy for å snakke med dem, du er ikke forpliktet til å kjøpe noen ting, og de kan gi deg masse tips angående reisen, sparing osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...