happytac0 Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Heihei!! Endret sikkeretskoden til min iPhone i sta, og skulle (som jeg pleier å gjøre) teste den og lære meg/huske hva den var. Selvfølgelig klarte jeg å glemme koden fra det øyeblikket jeg endret til jeg skulle teste den. Prøvde flere ganger og nå har jeg endt opp med: "iPhone er deaktivert prøv igjen om 60 minutter" Har allerede prøvd å koble til iTunes, men da må jeg gi datamaskinen tilgang til å drive med telefonen min, og jeg kan ikke godkjenne maskinen når jeg ikke kommer meg inn på telefonen. Har gjort denne feilen før også, men klarte etter hvert å tippe hva koden var. Noen forslag? Helst ganske fort, skal bort straks og jeg trenger telefonen med meg! Tar i mot alle tips og forslag med takk Hei, har tidligere lagt ut dette ovenfor og fikk svar fort, gjorde det jeg skulle og det var å holde inne hjemknappen samtidig som jeg koblet til iTunes. Problemet (finnes alltid et problem) er at jeg måtte oppdatere og gjenopprette iPhonen og det har jeg gjort tre-fire ganger nå. Når oppdateringa endelig er ferdig står det at jeg må godkjenne datamaskinen på telefonen, og ENDA KOMMER JEG IKKE INN! Jeg har prøvd rett og slett alt, og vet ikke hva jeg skal gjøre! Jeg har også prøvd finn iPhone metoden, og det fungerer heller ikke, hadde fungert om iPhonen hadde vært koblet til internett, men sånn jeg har skjønt det så blir den ikke koblet til internett før SIM-kortet blir låst opp. Endret 3. desember 2014 av happytac0
happytac0 Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2014 Ingen? jeg trenger faktisk all mulig hjelp her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå