AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #21 Skrevet 4. desember 2014 Etter å ha hatt nok problemer med damer (si en ting, gjøre noe annet, dårlige unnskyldninger, bli borte uten å si fra etc) så er jeg lei av damer. Er singel, og kommer til å være det i all overskuelig fremtid. Har meldt meg ut av alle nettdating-areaner foruten Tinder, som kun brukes som tidtrøyte nå og da. Drar jo på byen, men det er for å være sammen med venner, ikke for å sjekke damer. Når kvelden er over foretrekker jeg å dra hjem til meg selv, uten mas og styr.Anonymous poster hash: a3e02...396
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2014 #22 Skrevet 4. desember 2014 Jeg liker å være to. (var bare det jeg skulle si) Vel, men hva gjør du for å skaffe deg en kjæreste da?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #23 Skrevet 4. desember 2014 Det kommer vel an på hvor attraktiv på markedet man er. Er du kvinne så kan du som regel velge mye friere og vil være i en bedre posisjon enn de fleste menn. Er du mann så må du ha den sosioøkonomiske statusen på plass for i det hele tatt å bli vurdert som partner. Er man i sistnevnte gruppe så kan jeg tenke meg at det ikke er spesielt gøy nei. Anonymous poster hash: 29e4a...916
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå