Gå til innhold

Singel er oppskrytt egentlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å være to. (var bare det jeg skulle si)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å være singel er kult hvis man klarer å treffe nye damer. Klarer man ikke dette, er det bedre å være i et forhold, spør du meg.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Er da litt deilig å være singel også ;) Kan knulle hvem som helst!

Skrevet

Jeg synes singellivet er best. Masete å ha en annen person hengende over seg. :fnise:

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke bra å være singel hvis dagene går til å gjøre ingenting, hvis man er bitter etc, men ellers enn det så er singellivet fantastisk. Man kan dyrke det man elsker og trenger ikke "samarbeide"med noen om avgjørelser.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes både det å være singel og i et forhold har begge sine fordeler og ulemper. Men i det lengre løp dog synes jeg det er bedre å være i et forhold.

Og det spørs nok og litt på hvem en deler hverdagen og livet med da, enkelte ganger er det bedre å være singel enn i et dårlig forhold, synes jeg da ihvertfall.

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er singel. Er flere av mine venninner som er det, og jeg misunner dem ikke. Hadde jeg ikke hatt det godt i forholdet, ville det blitt noe helt annet.

Skrevet

Jeg liker ikke å være singel, trives best i forhold. Men må jo være i et bra forhold og, det er ikke så lett å finne. Så jeg har vært singel i 2,5 år nå.

Anonymous poster hash: a5ac9...98b
Skrevet

Er dritt kjedelig å være singel.

Anonymous poster hash: 94337...1cc
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Enig, å være single er kjedelig i lengden

Skrevet

Jeg er enig TS. Utrolig glad for å ha en så snill og flott samboer som jeg har :) Gjør hverdagen lettere å ha noe mye mer enn en tom leilighet å komme hjem til etter en lang dag

Anonymous poster hash: 2bef7...e1b
  • Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg skal tro om det om dagen for å være ærlig :vetikke:

Skrevet

Jeg vingler veldig. I dag skulle jeg gjerne hatt noen, men i går var det helt kurant å være singel.

Skrevet

Uenig. Liker best å være singel :-)

Skrevet

Jeg vingler veldig. I dag skulle jeg gjerne hatt noen, men i går var det helt kurant å være singel.

Jaja, du vingler vel fort tilbake igjen til hvor det er kurant igjen da. :)

Anonymous poster hash: 0909b...76e

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg er singel på mitt tredje år. Og jeg har nettopp bestilt meg til til Mexico etter jul, og der blir jeg hele til våren!

Frihet <3

Skrevet

Jeg var i mange år redd for å bli singel. Et par ganger hoppa jeg fra ett forhold til et nytt asap. Bare for å ikke være alene. Ikke bra.

Nå har jeg vært selvvalgt singel i to år, og vet at jeg kan ha det bra med meg selv. Og jeg vet at når jeg finner ei som er verdt å bli seriøs med, så vil jeg ikke være redd for å bli alene igjen.

Ellers er det ting ved begge tilværelser jeg kommer til å savne, og ikke savne, man kan ikke få i både pose og sekk.

Anonymous poster hash: 9191d...01c
Skrevet

Det finnes fordeler og ulemper med begge deler, men jeg er glad for at vi er to :)

Skrevet

Å være singel er kult hvis man klarer å treffe nye damer. Klarer man ikke dette, er det bedre å være i et forhold, spør du meg.

Tror det ligger mye her. Å være singel er greit så lenge det er frivillig. Dersom man har en reell frykt for at det alltid kommer til å være sånn, og man føler det er ingenting man kan gjøre med det, blir det straks en helt annen sak.

Skrevet

Tror det ligger mye her. Å være singel er greit så lenge det er frivillig. Dersom man har en reell frykt for at det alltid kommer til å være sånn, og man føler det er ingenting man kan gjøre med det, blir det straks en helt annen sak.

Næh, man kan være evig singel helt ufrivillig og fremdeles komme til konklusjonen om at det er greit. Tross alt handler det, som med så mye annet, om en positiv innstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...