AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Hjelp! Har muntlig-praktsik eksamen i kjemi 1 om en uke. Er ganske stresset! Følte tidligere i høst at jeg hadde godt oversikt, men det gjelder kun de første kapitlene. 1) Har dere noen tips til hva jeg bør fokusere på? 2) Har dere selv vært oppe i eksamen i kjemi 1? I så fall, hvilke oppgaver fikk dere på forberedt del? Hvilket forsøk kom dere opp i? Hva spurte de om på uforberedt del? Hjeeelp! Anonymous poster hash: c2fee...48c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Obs, den ble postet litt for tidlig. Jeg tenker kanskje at kapitlet om syre-base, samt organisk kjemi-kapitlet er typisk stoff man kommer opp i på eksamen..? Altså på forberedt del? Anonymous poster hash: c2fee...48c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Hvilken karakter satser du på? Anonymous poster hash: 9047b...2f4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Har ingen planer om å hige etter en 6, men synes det hadde vært veldig fint med en 5. Dersom jeg får 3 er heller ikke det noe krise, da jeg ikke behøver en god karakter i faget, jeg trenger bare kompetansen på vitnemålet. Så altså, helst 5, men alt under er ingen krise. Anonymous poster hash: c2fee...48c
drue Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Kan vel i teorien få alt. Jeg måtte snakke om vann. Husker ikke hvilket forsøk jeg fikk, men sikkert noe relatert til det, fellingsreaksjon eller noe. Måtte bare snakke om det, trengte ikke å gjøre noe. På uforberedt del tror jeg de spurte om atommodeller. Var heldig der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå