AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 klarer ikke å gå en hel dag uten hvilepauser, dvs at jeg må sove et par timer på ettermiddagen eller formiddagen i helgene. Hvis jeg har planer/aktiviteter, må jeg sove på forhånd for å lade meg opp og er ursliten etterpå. Dette er vel ikke vanlig energinivå for en 34-åring? Har jo mindre energi enn en pensjonist.. Anonymous poster hash: 312a1...8cb
Gjest Wei Wei Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Det kan være litt vanlig. Pappaen min sover hver dag etter middagen kl. 16 (30-60 min.) Jeg er vant med å ta en liten lur på lørdag eller søndag, spesielt på mørke vinterdager eller dager med mye sol. Noen ganger tenker jeg at det er bare en vanesak. Andre ganger tror jeg at jeg har vitaminmangel i perioder. Kan dette være årsaken?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Kan være at du bare har blitt vant med det, kroppen er et vanedyr:P Men ville kanskje sjekket jern og stoffskiftet. Anonymous poster hash: 4ac16...24b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er 21 år og har det på samme måte. Er dårlig på andre måter også (mageproblemer og sånne type ting), men jeg blir rett og slett kjempedårlig hvis jeg ikke sover.. Anonymous poster hash: b7bc5...d60
teit1 Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Kan godt hende du har lavt stoffskifte! Hadde dratt til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå