AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Jeg kommer ikke når jeg og mannen min har sex, jeg får heller ikke orgasme hvis jeg ikke stimulerer klitoris. Når jeg stimulerer klitoris nå og når jeg kommer til punktet og får orgasme føler jeg at livmoren min skal sprenge. Jeg får sterke kamper, er dette normal ? Anonymous poster hash: 1f55c...efd
Gjest Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Jeg får vanvittige kramper et minutt eller to etter orgasme visse dager i mnd. De er uuholdelige! Faktisk så vonde at jeg noen ganger avstår fra orgasme, om jeg ikke har tatt en paracet en time før, og det er jo ikke alltid man planlegger sex. Har tatt det opp med flere leger, både almenn og gynekologer, men de har ikke noe svar.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Jeg får vanvittige kramper et minutt eller to etter orgasme visse dager i mnd. De er uuholdelige! Faktisk så vonde at jeg noen ganger avstår fra orgasme, om jeg ikke har tatt en paracet en time før, og det er jo ikke alltid man planlegger sex. Har tatt det opp med flere leger, både almenn og gynekologer, men de har ikke noe svar. Ja det er faktisk slik jeg får også, men det varer opp til 1 time. Men siden jeg ikke får orgasme av penetrering så kan jeg fortsatt ha sex med mannen uten å stimulere klitoris. Det har jeg aldri hatt før kun når jeg er gravid. Er du gravid eller har du sånn hele tiden ? Ts. Anonymous poster hash: 1f55c...efd
Gjest Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Ja det er faktisk slik jeg får også, men det varer opp til 1 time. Men siden jeg ikke får orgasme av penetrering så kan jeg fortsatt ha sex med mannen uten å stimulere klitoris. Det har jeg aldri hatt før kun når jeg er gravid. Er du gravid eller har du sånn hele tiden ? Ts.Anonymous poster hash: 1f55c...efd Ikke gravid, har hatt det sånn noen år nå. Virker som om det er ca midt i syklusen, går nå på hormonspiral pga tidligere sterke blødninger. Den har ikke hjulpet på disse krampene.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Jeg får vanvittige kramper et minutt eller to etter orgasme visse dager i mnd. De er uuholdelige! Faktisk så vonde at jeg noen ganger avstår fra orgasme, om jeg ikke har tatt en paracet en time før, og det er jo ikke alltid man planlegger sex. Har tatt det opp med flere leger, både almenn og gynekologer, men de har ikke noe svar. Oj shit! Jeg også! Noen ganger ikke alltid. Jeg trodde jeg var den eneste jeg... Hva kan dette være da???Anonymous poster hash: f4954...68c
CMHuser Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Jeg kjenner det ganske godt når jeg får klitorisorgasmen, men ikke på den måten at det gjør vondt. Er bare litt ubehagelig. Har også hørt at det å få orgasme trener opp musklene og gjør de klare til barnet skal komme, så jeg vet ikke helt Får litt panikk når jeg kjenner dette ubehaget etter orgasmen, da jeg er redd jeg "presser" ut den lille før den skal, da altså en slags spontanabort(kommer ikke på noe bedre ord). Men tror det bare er hypokonderen i meg som tuller litt da
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Kan jo svare som gravid her; Da jeg var mellom 6 og 12 uker, så gjorde orgasme sykt vondt i livmoren. Det var som kraftige menssmerter som kom! Dette er jo fordi livmoren trekker seg sammen. Ubehagelig, ja, men det blir bedre Anonymous poster hash: dc992...506
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Kan jo svare som gravid her; Da jeg var mellom 6 og 12 uker, så gjorde orgasme sykt vondt i livmoren. Det var som kraftige menssmerter som kom! Dette er jo fordi livmoren trekker seg sammen. Ubehagelig, ja, men det blir bedre Anonymous poster hash: dc992...506 Ok godt å høre det i hvertfall. Men jeg tror det er starten på en spontanabort hos meg? Kan stimulering av klitoris være grunnen til det siden jeg får så sterke kramper? Ts :-( Anonymous poster hash: 1f55c...efd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 Kan jo svare som gravid her; Da jeg var mellom 6 og 12 uker, så gjorde orgasme sykt vondt i livmoren. Det var som kraftige menssmerter som kom! Dette er jo fordi livmoren trekker seg sammen. Ubehagelig, ja, men det blir bedre Anonymous poster hash: dc992...506 Ikke for alle nei Jeg fikk noen jævelske kynnere, så det ble lite sex gitt hele svangerskapet. I starten holdt jeg NM i blødninger bare det var lett forspill(med sexforbud i 13 uker av gynekologen), så jeg turte knapt se på mannen. Ok godt å høre det i hvertfall. Men jeg tror det er starten på en spontanabort hos meg? Kan stimulering av klitoris være grunnen til det siden jeg får så sterke kramper? Ts :-(Anonymous poster hash: 1f55c...efd Du kan ikke spontanabortere uten videre av sex i et normal svangerskap. Skjer det var det ikke pga sex. Det er noen tilstander hvor man får sexforbud. Du får sannsynligvis kynnere(?), og for min del var eneste kur å la være. Greit nok at sex er gøy, men om det fører til sterke smerter i timesvis med eller uten blødninger lar man være og prøver igjen senere for å se om det endrer seg. Anonymous poster hash: 8b498...b24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå