Gå til innhold

Hvordan kan jeg ha sløret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå litt usikker ang slør og hvordan dette skal sitte.. (er det regler på slikt, eller hva som er vanlig???..., hun i brudesalongen sier jeg nå kan ha det slik jeg vil..)

Saken er at jeg skal ha en enkel kjole m langt slep.

Det er brede stropper på kjolen, med dyp utringning. (En utrolig flott kjole :P )

Jeg føler selv at over armene mine er store :oops: og vil gjerne dekke de.

Kan jeg ha sløret mitt hengende ned over skuldrene, slik at de dekker litt av armene i stdet for at sløret henger bak?

Når jeg gjør det så henger sløret litt nedover armene og dekker de litt frasiden, har et langt slør.

Kanskje litt vanskelig å se det for seg, men jeg prøver meg jeg :-)

Har jeg fått det til nå så er kjolen noe i denne duren oppe på brystet...(omtrent det eneste som er likt også ved kjjolen... :o , men da ser dere det bedre )

Kjolen

Det er ikke tillatt å legge inn bilder i innleggene, derfor har jeg linket til bildet i stedet. Hege (admin)

http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en nydelig kjole du har valgt - en sånn kunne jeg selv tenkt meg! :-)

Jeg vil tro at jo lenger opp på hodet du fester sløret, jo mer kan du dekke skuldrene.

Slik kan du f.eks ha sløret

Se også her

Og her

Og her

Og her

Jeg har også kjøpt langt slør, 2 meter, og har hele tiden tenkt at jeg skal feste det lavt på bakhodet, under frisyren. Men nå er jeg litt usikker, synes det er pent å ha det festet litt lengre oppå hodet også...

Skrevet

Hvis du vil så kan du godt ha sløret hengende over skuldrene ja

Skrevet

Et annet alternativ er jo å bruke et sjal i stedenfor et slør. Det hadde en venninne av meg, og det ble dritlekkert :wink:

Skrevet

Jeg hadde gått for det Hoppende skrev.

Synes sjal er finere en slør over skuldrene, men det er jo min smak. Liker best slør som henger rett ned bak jeg...

Men du kan jo helt klart ha det om du vil!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...