AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Satte inn p-stav for ca 3 mnd siden. Veldig fornøyd, kjekt å slippe å tenke på å ta pille hver dag lenger. Det eneste jeg kommer på av bivirkninger, jeg tror i hvert fall det er det, er at det innimellom kommer en sinnsyk kløe akkurat rundt der implantatet er satt inn. Som om jeg har et mygstikk eller noe sånt. Andre som har oppled dette? Er dere plaget med bivirkninger av p-piller,plaster, spiral etc? Jeg la på meg av p-piller, Yasmin... Fikk litt større pupper,som for min dl var et pluss. Synd så mye annet vokste også... Anonymous poster hash: 740ea...d1a
AnnetteF Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Satt inn spiral for 2år siden. Jeg hadde mye bivirkninger den første uken. Var kanskje to uker å. Ellers veldig lite bivirkninger. Har ikke lagt på meg e.l. Gjennom de 2 årene hadde jeg til tider sterke mens smerter (noe jeg aldri hadde før). Først nå virker det som om jeg begynner å miste mensen. Er veldig glad for at valgte spiral.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Har hatt hormonspiral i 5år og byttet til ny sist uke. Første gangen jeg satt den inn hadde jeg uregelmessig mens i 6mnd. og siden har jeg ikke hatt. Denne gangen ingen tegn til noen ting. Super fornøyd!! Anonymous poster hash: 6e596...cbe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå