AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #21 Skrevet 3. desember 2014 Jeg og ex'n min hadde i begynnelsen avstandsforhold i omtrent ett halvt år, Oslo - Tromsø. Det gikk greit, men det var såklart tungt og. Og se hverandre etter en stund borte fra hverandre var fantastisk, men tungt å dra fra hverandre når helga var over. Aldri hatt så god (og masse) sex som da Anonymous poster hash: f7bd9...914
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #22 Skrevet 3. desember 2014 Jeg og kjæresten begynte med avstandsforhold, og har nå vært sammen i snart 5 år. Først snakket vi leenge sammen på skype, så reiste jeg til han på første møte. Overnattet i samme seng, og det gikk veldig bra. Så alle avstandsforhold trenger ikke ende dumt altså. Anonymous poster hash: f68cd...dce
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #23 Skrevet 3. desember 2014 Jeg og kjæresten begynte med avstandsforhold, og har nå vært sammen i snart 5 år. Først snakket vi leenge sammen på skype, så reiste jeg til han på første møte. Overnattet i samme seng, og det gikk veldig bra. Så alle avstandsforhold trenger ikke ende dumt altså. Anonymous poster hash: f68cd...dce Hvor lenge gikk det før dere hadde sex? Blir dere ikke lett sjalu når man ikke får se hverandre så ofte? Det blir jo mange byturer osv uten man får vært til stedet ts Anonymous poster hash: 93a8e...924
ol93 Skrevet 3. desember 2014 #24 Skrevet 3. desember 2014 *Knulla mener du. Anonymous poster hash: 9bf4e...4c2 haha, sov og knulla (y)
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #25 Skrevet 5. desember 2014 Avstandsforhold er ikke digg, men Ålesund - Trondheim er ikke verdens undergang altså! Det går buss til Trondheim fra Ålesund hver eneste dag, og koster bare noen hundre kroner per vei om du har studentbevis. Anonymous poster hash: a599f...243
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå