Gå til innhold

Digger gjennomsnittlige peniser!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i 20-årene. Siden det er så mange penis-tråder lagd av menn, så tenkte jeg at jeg bare skulle si min mening. Det virker som mange har komplekser.

Jeg har vært med tre menn. Han ene var 13 cm, kanskje 12 i omkrets (han er den eneste som fortalte meg målene sine og jeg stoler på ham). De andre var kanskje 16 (12-13 i omkrets?) og 10 (10 i omkrets?).

Han på 13 ga meg den beste sexen noensinne! Han på 10 var også veldig bra. Og jeg fikk vaginale orgasmer med ham. 10 cm er en helt super størrelse, hvertfall for min del. Det eneste problemet med ham, var at han trodde jenter trengte "mer". Når han fingra meg, prøvde han alltid å presse inn to fingre og jeg måtte hver eneste gang si at én er mye bedre. Han på 16 gjorde for min del mest vondt. Jeg blødde omtrent hver gang vi hadde vaginal sex, selv om jeg var veldig våt og ikke hadde sopp eller noe sånt.

Min ideal penis er kanskje 13 cm lang og 11 i omkrets. Jeg liker ikke å bli bunnet for ofte. Jeg tror ikke jeg er spesielt trang, tror jeg er normal.

Når kvinner svarer på penis-tråder er det mange som kun vil provosere og si at større, jo bedre. Vi fokuserer på store peniser og trange vaginaer. Men det er jo bare en del av sex. Jeg forstår at det kan bli et problem med veldig liten eller veldig stor penis. Men de aller fleste skulle jeg tro er bra. Men hvis du faktisk har under 6cm eller er tjukk som et håndledd og det er vanskelig å fullføre et samleie, så er jo oralsex også en utrolig deilig måte å ha sex på. Lesper har jo sex helt uten penis! Å gnikke seg inntil hverandre, ta på hverandre og slikke hverandre er også bra.

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nice, min er litt over 16 cm, jeg føler meg liten, menn med deg ville jeg sikkert vært en bigboy!



Anonymous poster hash: 878a3...3d4
Skrevet

Jeg er en kvinne i 20-årene. Siden det er så mange penis-tråder lagd av menn, så tenkte jeg at jeg bare skulle si min mening. Det virker som mange har komplekser.

Jeg har vært med tre menn. Han ene var 13 cm, kanskje 12 i omkrets (han er den eneste som fortalte meg målene sine og jeg stoler på ham). De andre var kanskje 16 (12-13 i omkrets?) og 10 (10 i omkrets?).

Han på 13 ga meg den beste sexen noensinne! Han på 10 var også veldig bra. Og jeg fikk vaginale orgasmer med ham. 10 cm er en helt super størrelse, hvertfall for min del. Det eneste problemet med ham, var at han trodde jenter trengte "mer". Når han fingra meg, prøvde han alltid å presse inn to fingre og jeg måtte hver eneste gang si at én er mye bedre. Han på 16 gjorde for min del mest vondt. Jeg blødde omtrent hver gang vi hadde vaginal sex, selv om jeg var veldig våt og ikke hadde sopp eller noe sånt.

Min ideal penis er kanskje 13 cm lang og 11 i omkrets. Jeg liker ikke å bli bunnet for ofte. Jeg tror ikke jeg er spesielt trang, tror jeg er normal.

Når kvinner svarer på penis-tråder er det mange som kun vil provosere og si at større, jo bedre. Vi fokuserer på store peniser og trange vaginaer. Men det er jo bare en del av sex. Jeg forstår at det kan bli et problem med veldig liten eller veldig stor penis. Men de aller fleste skulle jeg tro er bra. Men hvis du faktisk har under 6cm eller er tjukk som et håndledd og det er vanskelig å fullføre et samleie, så er jo oralsex også en utrolig deilig måte å ha sex på. Lesper har jo sex helt uten penis! Å gnikke seg inntil hverandre, ta på hverandre og slikke hverandre er også bra.

Nice, min er litt over 16 cm, jeg føler meg liten, menn med deg ville jeg sikkert vært en bigboy!

Da får dere hooke up da.

Anonymous poster hash: d7c98...f29

Skrevet

Jeg er en kvinne i 20-årene. Siden det er så mange penis-tråder lagd av menn, så tenkte jeg at jeg bare skulle si min mening. Det virker som mange har komplekser.

Jeg har vært med tre menn. Han ene var 13 cm, kanskje 12 i omkrets (han er den eneste som fortalte meg målene sine og jeg stoler på ham). De andre var kanskje 16 (12-13 i omkrets?) og 10 (10 i omkrets?).

Han på 13 ga meg den beste sexen noensinne! Han på 10 var også veldig bra. Og jeg fikk vaginale orgasmer med ham. 10 cm er en helt super størrelse, hvertfall for min del. Det eneste problemet med ham, var at han trodde jenter trengte "mer". Når han fingra meg, prøvde han alltid å presse inn to fingre og jeg måtte hver eneste gang si at én er mye bedre. Han på 16 gjorde for min del mest vondt. Jeg blødde omtrent hver gang vi hadde vaginal sex, selv om jeg var veldig våt og ikke hadde sopp eller noe sånt.

Min ideal penis er kanskje 13 cm lang og 11 i omkrets. Jeg liker ikke å bli bunnet for ofte. Jeg tror ikke jeg er spesielt trang, tror jeg er normal.

Når kvinner svarer på penis-tråder er det mange som kun vil provosere og si at større, jo bedre. Vi fokuserer på store peniser og trange vaginaer. Men det er jo bare en del av sex. Jeg forstår at det kan bli et problem med veldig liten eller veldig stor penis. Men de aller fleste skulle jeg tro er bra. Men hvis du faktisk har under 6cm eller er tjukk som et håndledd og det er vanskelig å fullføre et samleie, så er jo oralsex også en utrolig deilig måte å ha sex på. Lesper har jo sex helt uten penis! Å gnikke seg inntil hverandre, ta på hverandre og slikke hverandre er også bra.

Det du skriver her stemmer nok veldig bra.:) Alle menn skryter på seg cm, så da går noen jenter rundt å tror at alt under 15 cm er lite. Men fakta er alt alt mellom 10-18 cm er det som er normalt. Mange studier viser at over 95% av alle menn som har blitt målt ligger mellom der. Så alle som som har klarer å skille fiksjon og fakta vet at dette er normalt.:)

Skulle tro at gjennomsnittet på kg er 20 cm, men det er det nok ikke. Det ligger nok på 12-16 cm. Og ja mange jenter liker å provosere her inne å si at alt under 18 cm er lite. Men da har de ikke mange menn i Norge å ha sex med. Det er faktum. Så tror dette er sterkt overvurdert. Alle sexologer sier at det ikke er noe problem å bli tilfredsstilt av en normal penis fra 10 cm og oppover. Men derimot kan det bli et problem hvis penis er over 18 cm da dette er veldig unormalt og de fleste jenters vagina ikke er tilpasset til å ta inn såpass mye.:)

Anonymous poster hash: 2dbdc...299

Skrevet

Den beste sexen jeg har hatt var med en mann som hadde en 12 cm lang penis. Perfekt størrelse for min kropp. I doggy føltes den litt for lang faktisk.

Anonymous poster hash: 93178...0a6

Skrevet

Jeg er en kvinne i 20-årene. Siden det er så mange penis-tråder lagd av menn, så tenkte jeg at jeg bare skulle si min mening. Det virker som mange har komplekser.

Jeg har vært med tre menn. Han ene var 13 cm, kanskje 12 i omkrets (han er den eneste som fortalte meg målene sine og jeg stoler på ham). De andre var kanskje 16 (12-13 i omkrets?) og 10 (10 i omkrets?).

Han på 13 ga meg den beste sexen noensinne! Han på 10 var også veldig bra. Og jeg fikk vaginale orgasmer med ham. 10 cm er en helt super størrelse, hvertfall for min del. Det eneste problemet med ham, var at han trodde jenter trengte "mer". Når han fingra meg, prøvde han alltid å presse inn to fingre og jeg måtte hver eneste gang si at én er mye bedre. Han på 16 gjorde for min del mest vondt. Jeg blødde omtrent hver gang vi hadde vaginal sex, selv om jeg var veldig våt og ikke hadde sopp eller noe sånt.

Min ideal penis er kanskje 13 cm lang og 11 i omkrets. Jeg liker ikke å bli bunnet for ofte. Jeg tror ikke jeg er spesielt trang, tror jeg er normal.

Når kvinner svarer på penis-tråder er det mange som kun vil provosere og si at større, jo bedre. Vi fokuserer på store peniser og trange vaginaer. Men det er jo bare en del av sex. Jeg forstår at det kan bli et problem med veldig liten eller veldig stor penis. Men de aller fleste skulle jeg tro er bra. Men hvis du faktisk har under 6cm eller er tjukk som et håndledd og det er vanskelig å fullføre et samleie, så er jo oralsex også en utrolig deilig måte å ha sex på. Lesper har jo sex helt uten penis! Å gnikke seg inntil hverandre, ta på hverandre og slikke hverandre er også bra.

Det var et flott innlegg! :) Og er enig det du sier, størrelsen har minst å si for om det er deilig for dere damene eller ikke. Det har mye å si hvordan han bruker den, mannen den sitter på ;) Men at den fyller godt, har jeg skjønt er viktig for mange. De jeg har hatt sex med, sier at det å bunne ikke er godt i det hele tatt. Derfor er jeg glad for at jeg er utstyrt med som ikke er for lang, men litt tykk :D :P

Skrevet

"My penis is a foot long, and my scrotum looks like a hedgehog."

Nei, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...