Gå til innhold

Deprimert og studier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er student og deprimert, og jeg sliter sånn med studiene, spesielt nå i eksamenstiden. Blir veldig stressa samtidig som jeg blir helt apatisk og tiltaksløs og får ikke gjort noe. Er det noen andre deprimerte studenter her som får det til å fungere, får gode karakterer? Jeg stryker i fag hele tiden og må ta utsatte eksamener, klarer bare ikke konsentrere meg om 3 fag på samme tid, så da stryker jeg jo i minst ett fag per semester. Er førsteårsstudent nå etter å ha byttet studie, og jeg synes studiet er interessant, men det går bare ikke bra.

Anonymous poster hash: 9e178...ae0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er student og deprimert, og jeg sliter sånn med studiene, spesielt nå i eksamenstiden. Blir veldig stressa samtidig som jeg blir helt apatisk og tiltaksløs og får ikke gjort noe. Er det noen andre deprimerte studenter her som får det til å fungere, får gode karakterer? Jeg stryker i fag hele tiden og må ta utsatte eksamener, klarer bare ikke konsentrere meg om 3 fag på samme tid, så da stryker jeg jo i minst ett fag per semester. Er førsteårsstudent nå etter å ha byttet studie, og jeg synes studiet er interessant, men det går bare ikke bra.

Har du vurdert å være deltidsstudent?

Skrevet

Har du vurdert å være deltidsstudent?

Nei, jeg har ikke vurdert det. Vil klare studiet på normert tid, har ikke råd til å være deltidsstudent heller. Jeg har brukt så mange år på studier uten å komme noen vei og jeg har lyst til å komme meg i jobb fort. Det er først nå jeg studerer noe jeg virkelig liker og ser en fremtid i, har et stort ønske om å klare å fullføre studiet på normert tid.

Skrevet