AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Noen som kan forklare hvordan den gynekologiske undersøkelsen foregår når jeg skal utredes for PCOS? Og til dere som har PCOS, hvordan er menstruasjonen deres? Anonymous poster hash: 2c962...e8e
kissi Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Hei! Gynekologen vil nok ta en underlivssjekk med ultralyd av eggstokker og livmor, og sikkert noen blodprøver. Underlivssjekken er for å se om du har cyster, men det er ikke alle som har det, derfor blir det også tatt blodprøver. Jeg har ingen cyster, men blodprøven viste at jeg har PCOS. Nå, etter å ha gått ned en del kilo, har menstruasjonen min blitt regelmessig. Veldig kortvarig (2-3 dager), og veldig lite blødning, men den er der.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Skrevet 2. desember 2014 Ultralyden (innvendig?) er den på noen måter smertefull? Anonymous poster hash: 2c962...e8e
Biloba Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Ultralyden (innvendig?) er den på noen måter smertefull?Anonymous poster hash: 2c962...e8e Apparatet er som en lang, tynn dildo. Den er kledd med gummihanske eller kondom som overtrekk, og smurt med glidemiddel. Det er i skjeden, ja. Det gjør ikke vondt. Mange synes det er litt ubehagelig å måtte vise underlivet til en fremmed lege, men fysisk er det ikke noe problem, og legen gjør det hele dagen og bryr seg ikke om hvordan akkurat dine hudfolder ser ut eller hva slags policy du har på intimfrisyre.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Apparatet er som en lang, tynn dildo. Den er kledd med gummihanske eller kondom som overtrekk, og smurt med glidemiddel. Det er i skjeden, ja. Det gjør ikke vondt. Mange synes det er litt ubehagelig å måtte vise underlivet til en fremmed lege, men fysisk er det ikke noe problem, og legen gjør det hele dagen og bryr seg ikke om hvordan akkurat dine hudfolder ser ut eller hva slags policy du har på intimfrisyre. Takk for svar til begge to. Ja, har vært på vanlig gynekologisk undersøkelse før, men ble usikker på hvordan de kom til på eggstokkene. Anonymous poster hash: 2c962...e8e
kissi Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Gjør ikke vondt nei. Kanskje litt ubehagelig, men det er mer fordi du kjenner at den berører "sideveggene" inni der. Men ingenting å bekymre seg for
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå