AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Skrevet 2. desember 2014 Holder på med en fyr nå, og igår skulle vi ha sex. Vi har hatt det før, men pga mensen så har vi ikke hatt det på en uke (jeg har sugd ham da), i tillegg til at jeg var bortreist i helgen. Men da ting skulle skje fikk han den ikke opp.. han sa det var fordi han hadde gledet seg sånn (?), jeg tenkte at det var fordi han var sliten men han sa han ikke var det og hadde heller ikke veldig mye å tenke på. Han beklaget seg veldig og sa det ikke var noe med meg og jeg sa det er sånt som skjer. Han fikk den opp til slutt da.. men er det normalt at man kan glede seg så mye til å ha sex at man ikke får den opp? Fordi man liker noen godt? Prestasjonsangst? Det har skjedd en gang før.. men aldri når jeg bare skal suge ham.Anonymous poster hash: 9891f...8f5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Skrevet 2. desember 2014 Hvis han ikke hadde drukket, prestasjonsangst mest sannsynlig. Anonymous poster hash: 75594...daf
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Skrevet 2. desember 2014 Hvis han ikke hadde drukket, prestasjonsangst mest sannsynlig. Anonymous poster hash: 75594...daf Nei han hadde ikke drukket:)Anonymous poster hash: 9891f...8f5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Skrevet 2. desember 2014 Er det så nøye? Sånt skjer. Det vet jeg. Men det har skjedd før og, men ikke når jeg bare suger. Så jeg lurer på om det er en spesiell grunn. Anonymous poster hash: 9891f...8f5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Skrevet 2. desember 2014 Det vet jeg. Men det har skjedd før og, men ikke når jeg bare suger. Så jeg lurer på om det er en spesiell grunn.Anonymous poster hash: 9891f...8f5 Det er vel vanlig med mer prestasjonsangst ved samleie enn ved oralsex. Ingen krise om han mister ereksjon ved oralsex, men ved penetrering er den jo essensiell.. Anonymous poster hash: 75594...daf
Avalon Skrevet 2. desember 2014 #7 Skrevet 2. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger samt svar på dette. - Avalon, mod
draug 75 Skrevet 2. desember 2014 #8 Skrevet 2. desember 2014 Hvis han er tenåring eller noenogtjueåring, er det perfekt mulig at han var overtent. Slikt kan skje, penis lever noen ganger sitt eget liv og det er bare å roe ned.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 Hvis han er tenåring eller noenogtjueåring, er det perfekt mulig at han var overtent. Slikt kan skje, penis lever noen ganger sitt eget liv og det er bare å roe ned. Ja, han er 23 hva vil det si å være overtent, at man har hatt ereksjon for lenge før noe har skjedd eller hva? Anonymous poster hash: 9891f...8f5
draug 75 Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Ja, han er 23 hva vil det si å være overtent, at man har hatt ereksjon for lenge før noe har skjedd eller hva?Anonymous poster hash: 9891f...8f5 Han er rett og slett for kåt, spenningen gir en slags "feilfunksjon" så at ereksjonen svikter. Det er ikke annet å gjøre enn å ta det med ro.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Han er rett og slett for kåt, spenningen gir en slags "feilfunksjon" så at ereksjonen svikter. Det er ikke annet å gjøre enn å ta det med ro. Ah! Visste ikke at det gikk an engang takk for svar!Anonymous poster hash: 9891f...8f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå