Gå til innhold

Telltale: Game of Thrones-spillet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da må du nok vente til neste jul, for bare 1/6 av spillet har kommet på nett, det er en slags rar spill-idé der de utgir det i episoder, tar sannsynligvis et år før hele er ute.

btw Kraula, jeg vedder 1 fyrstikk på at det kommer i løpet av fredag-søndag.

Du hadde helt rett! Idag kom det :) skylder deg vel en fyrstikk da! :P

Mistenker jeg kommer til å spille gjennom et par ganger til jeg føler jeg er skikkelig fornøyd med valgene mine. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får man kjøpt dette fysisk? ikke bare "på nett"? har lyst til å gi det i julegave til kjæresten, men da hadde det vært greit å hatt det fysisk i hånda :)

Nja, vet at du kan kjøpe Walking Dead-spillene i fysisk utgave, så mulig det går an over type Amazon eller lignende, men trooor ikke at spillbutikker i Norge har tatt/fått de inn (selv om man kan alltids spør). Mistenker at det ikke kommer ut i fysisk form før alle episodene har kommet ut.

Da må du nok vente til neste jul, for bare 1/6 av spillet har kommet på nett, det er en slags rar spill-idé der de utgir det i episoder, tar sannsynligvis et år før hele er ute.

btw Kraula, jeg vedder 1 fyrstikk på at det kommer i løpet av fredag-søndag.

Dere tar feil. Både The Wolf Among Us og TWD2 har kommet ut i fysisk kopi helt DRM-fri uten krav om Steam. Direkte install. Credit til Telltale for at de tør å gjøre dette i dag. Og jeg har kjøpt dem alle her i Norge på min lokale Gamestop butikk. Du finner dem også på CDON. De fysiske utgavene er blitt publisert for alle platformer

Skrevet

Dere tar feil. Både The Wolf Among Us og TWD2 har kommet ut i fysisk kopi helt DRM-fri uten krav om Steam. Direkte install. Credit til Telltale for at de tør å gjøre dette i dag. Og jeg har kjøpt dem alle her i Norge på min lokale Gamestop butikk. Du finner dem også på CDON. De fysiske utgavene er blitt publisert for alle platformer

Joda, men man får vel ikke kjøpt TT:GOT helt enda? Selges vel først da hele sesongen er ute?

Skrevet (endret)

Jo, vi har rett. ;) De spillene du nevner er ferdige.

Game of Thrones kan umulig komme ut i fysisk form før spillet er helt ferdig og inne på CD'en.

Det vil si, som jeg sa, om ca et år. (6 episoder med muligens 2 måneders mellomrom)

Det står forresten også i Telltale sin faq.

Endret av Noope
Skrevet

Meeeeen anyway, nå har jeg spilt det og det var ganske gøy.

Men synes valgene burde telle mer, akkurat som i Telltale sine andre spill følte jeg at det ikke hadde så mye å si. Faktisk enda mindre i dette spillet.

Kanskje siden det er hele 6 episoder og de ikke vil begynne å forandre historien enda.. Håper iallefall de kan lage noen ulike endinger, det hadde vært gøy. Bare kjipt hvis man får den endingen der alle dør. :rolleyes:

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Nei jeg kommer ikke til å kjøpe det.

Skrevet

Selv ikke med det nicket? :fnise:

• Liker 1
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Nei jeg holder meg til bøkene og tv serien.

• 1 måned senere...
Skrevet

Woho! Episode to kommer 3. februar! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Episode 2! Synes det er bra så langt.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Meeeeen anyway, nå har jeg spilt det og det var ganske gøy.

Men synes valgene burde telle mer, akkurat som i Telltale sine andre spill følte jeg at det ikke hadde så mye å si. Faktisk enda mindre i dette spillet.

Kanskje siden det er hele 6 episoder og de ikke vil begynne å forandre historien enda.. Håper iallefall de kan lage noen ulike endinger, det hadde vært gøy. Bare kjipt hvis man får den endingen der alle dør.  :rolleyes:

Har du spilt noe mer? Valg fra episode 1 hadde konsekvenser for episode 5 iallfall! 😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...