Gå til innhold

Telltale: Game of Thrones-spillet

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kommer det ut, endelig! Noen som vet når det er mulig å faktisk spille det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det eneste jeg kan si er at Telltale er en teit utvikler i mine øyner siden de bare vil lage interaktive filmer med lite direkte gameplay. De liker sikkert å tro at de lager spill.

De har laget et par CSI spill da men.

Gode handlinger og stemning, men det er ikke produktene jeg klager om.

Game of Thrones spillet vil sikkert være klart nå på for å laste ned, har du prøvd?

Ble litt overraska jeg nå, trodde ikke det kom ut før om lenge :D

Endret av Haru
Skrevet

HVA! Jeg elsker Telltale games; Test forøvrig Puzzle Agent 1 og 2 - vanvittig morsomme spill!

Skrevet

Har pre-ordret det, men kan fortsatt ikke laste det ned! Lurer på om det kanskje er sånn at man må vente til et visst tidspunkt i USA eller noe...

Og joda, det er nok sånn at valgene man tar i all realitet ikke har de største konsekvensene (utenom f.eks slutten av Walking Dead sesong 2 da, uten at jeg skal spoile noe der), men er fortsatt fantastisk underholdning for min del!

Skrevet

Har lest litt rundt på Steam nå, ser ut til at det blir mulig å installere ca 18:00 britisk tid!

Skrevet (endret)

Har lest litt rundt på Steam nå, ser ut til at det blir mulig å installere ca 18:00 britisk tid!

det kommer ut i morgen, bekreftet av Wikipedia. Altså, INT Release

(International)

Endret av Haru
  • Liker 1
Skrevet

det kommer ut i morgen, bekreftet av Wikipedia. Altså, INT Release

(International)

Åh! Søren. Men takk! Begynte å bli litt frustert nå, så veldig greit å vite. :)

Skrevet

På Steam tidligere idag stod det December 2014.

Nå kan man kjøpe spillet, så da bare antar jeg at det er spillbart også.

Vanligvis så er det klokken 19:00 norsk tid man får muligheten til å spille ting som er nettopp kommet ut.

Skrevet

Ut fra det jeg sett på youtube så vil ikke jeg kjøpe det. Betyr ikke at det ikke er interessant for andre, men det er ikke min smak. Jeg synes, jeg SYNES, helt subjektivt, at det er for mye "klikk-o-rama" og alt for lite mulighet for interaktivitet (bevege seg rundt, påvirke miljøet rundt seg, osv).

Anonymous poster hash: 18860...f6c
Skrevet

Ut fra det jeg sett på youtube så vil ikke jeg kjøpe det. Betyr ikke at det ikke er interessant for andre, men det er ikke min smak. Jeg synes, jeg SYNES, helt subjektivt.....

Anonymous poster hash: 18860...f6c

slapp av, alle vet at det er subjektivt

• Liker 1
Skrevet

De ga en liten beskjed etter pc/mac release time at det er forsinket til mac. Og så ingen fler beskjeder. Dårlig service.

Skrevet

De ga en liten beskjed etter pc/mac release time at det er forsinket til mac. Og så ingen fler beskjeder. Dårlig service.

MOAHAHAHAHAHAH

• Liker 1
Skrevet

Nooooooooooo :(((((

Skrevet (endret)

Nooooooooooo :(((((

Har du også mac? :icon_lol: Det har ikke kommet ut enda, og de har ikke gitt noen fler beskjeder.

Er jo ikke krise, men må nesten få mene at det er dårlig kundeservice. :murvegg:

De tar betalt, reklamerer fortsatt med at det er ute til mac, og nekter å gi noe time estimate på når det dukker opp.

Endret av Noope
Skrevet

Har du også mac? :icon_lol: Det har ikke kommet ut enda, og de har ikke gitt noen fler beskjeder.

Er jo ikke krise, men må nesten få mene at det er dårlig kundeservice. :murvegg:

De tar betalt, reklamerer fortsatt med at det er ute til mac, og nekter å gi noe time estimate på når det dukker opp.

Ja, har det! Fatter ikke hvorfor det liksom skal ta lenger tid til Mac, spillet er jo ferdig.. >_<

Håper det kommer imorgen!

Skrevet

FORTSATT INGENTING TIL MAC :(

Skrevet

får man kjøpt dette fysisk? ikke bare "på nett"? har lyst til å gi det i julegave til kjæresten, men da hadde det vært greit å hatt det fysisk i hånda :)

Skrevet

får man kjøpt dette fysisk? ikke bare "på nett"? har lyst til å gi det i julegave til kjæresten, men da hadde det vært greit å hatt det fysisk i hånda :)

Nja, vet at du kan kjøpe Walking Dead-spillene i fysisk utgave, så mulig det går an over type Amazon eller lignende, men trooor ikke at spillbutikker i Norge har tatt/fått de inn (selv om man kan alltids spør). Mistenker at det ikke kommer ut i fysisk form før alle episodene har kommet ut.

Skrevet

Da må du nok vente til neste jul, for bare 1/6 av spillet har kommet på nett, det er en slags rar spill-idé der de utgir det i episoder, tar sannsynligvis et år før hele er ute.

btw Kraula, jeg vedder 1 fyrstikk på at det kommer i løpet av fredag-søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...