Gå til innhold

Politisk engasjert ungdom

Fremhevede innlegg

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Folk som er med i ungdomspartier er som regel totalt uspiselige fordi de som regel bare har lest partiprogrammet som naturlig nok bare er propaganda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selv støttemedlem i et ungdomsparti og har venner som også er det, dog i andre parti. Har mange venner som er politisk interesserte og støtter parti jeg er helt uenige i, og synes disse menneskene er mye lettere å diskutere med enn folk som er aktivt medlem i et ungdomsparti. Alle politisk aktive ungdom jeg har møtt er besserwissere med skylapper for resten av verden. De takler ikke kritikk eller folk som er uenige og jeg kjenner jeg blir frustrert bare av å tenke på det :fnise:

Skrevet (endret)

Fordi de mangler livserfaring. De bør få seg noen år i arbeidslivet før de begynner å leke diktatorer.

De er ikke politisk engasjert for å lære. De er politisk engasjert fordi de tror de har noe å lære bort til godt voksne mennesker som vet hva livet handler om. Jeg har jobbet i flere tiår, og så skal det komme sånne små spirevipper og fortelle meg hvordan samfunnet bør organiseres.

Anonymous poster hash: f7c20...96e

BIbLSr1CIAIH6Hb.jpg

Endret av Daniel123
  • Liker 1
Skrevet

Det er jo bra at ungdommen er engasjert i samfunnet og verden rundt seg, så kan man være enig eller uenig i det mange av dem sier. Det som viser seg gang på gang er at en stor del av ungdommen lener langt mot venstre i tenårene og tidlig i tyveårene. Når de senere opplever hvordan verden egentlig fungerer så trekkes mange litt nærmere midten og andre lenger til høyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...