Gå til innhold

Daten min har 900 venner på Facebook?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan har han tid til å henge med 900 venner?

Anonymous poster hash: e11d1...c5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mange jeg ser med så få som 300 venner på facebook. Synes ikke alderen din er en unnskyldning heller, du er 30 i dag, men de fleste på din alder har jo hatt facebook i mesteparten av 20-årene. Da har man truffet en del folk, hatt noen reunioner fra barne/ungdom/VGS, folkehøyskole, osv.

Må jo gå an å si at du har få facebookvenner uten å mene at det er noe galt i å ha få.

De fleste jeg kjenner har rundt 300så tror ikke det regnes som unormalt lavt.

Jeg har jeg bare 100,og lever fint med det :) Er i midten av 30-årene og har hatt FB i noen år,med da uten å være noe aktiv bruker.

Jeg ser mange på Fb jeg vet hvem er og kjenner fra oppvekst,tidligere arbeidsplasser,skoler og ellers men orker ikke legge dem til av den grunn at jeg ikke ser poenget.

Anonymous poster hash: d52ff...ac6

Skrevet

Eksen min hadde 660 venner på skype. Det er heller noe å reagere på. Han var/ er en stor flørt og.

Anonymous poster hash: 509d5...4da
Skrevet

Jeg datet en i 40-årene som hadde nærmere 700 venner.Vi møttes på en nettdatingsside og jeg kunne se hvordan det nesten hver uke ble lagt til nye damer jeg gjenkjente fra datingsiden.Flere av disse damene unfriendet han igjen ganske kjapt,og slik fortsetter det. Han er garantert en player :)

Anonymous poster hash: d52ff...ac6
Skrevet

Forstår ikke helt at du bruker alder som argument for at det er rart... det at man er eldre betyr jo at det er mer normalt at man har flere kontakter, rett og slett fordi man har hatt tid til å treffe flere mennesker.

Jeg er 24 og jeg har ca 450. Mennene jeg har datet har rundt 1000 alle sammen. Ikke "playere", de er bare normale menn i tredveårene som treffer mange mennesker gjennom studier, jobb og sosialt.

Anonymous poster hash: cddd3...1f1

Det ts mener er vel at hun tenker at terskelen for å legge til folk man tilfeldigvis treffer på en fest en gang, er litt høyere når man blir eldre? ikke veit jeg, men jeg skjønner godt at hun reagerer. Jeg har selv under 200 venner på facebook, og har jevnlige sletterunder. De jeg er venn med er mennesker jeg har hatt eller har en relasjon til, ikke noen som jeg tilfeldigvis traff på fest eller igjennom venners venner for flere år siden.

Men noen har det med med å legge til alt og alle på facebook, og er venn med naboen til tanta til katta, uten at de noen gang snakker sammen eller har noe interesse av hverdagen til den andre. Jeg personlig ser ikke helt vitsen med det.

Anonymous poster hash: 9fda6...a09

• Liker 2
Skrevet

Jeg har i overkant av 800 venner. Har bodd flere forskjellige plasser både i norge og utlandet pluss at jeg har en jobb hvor jeg treffer veldig mye mennesker. Tok en runde for en stund siden med mål om å slette en hel haug, men fant nesten ingen jeg ikke ønsket å ha der. Så det er mulig.

Anonymous poster hash: 0ddfb...e93
Skrevet

Jeg hadde 450 venner innpå for fem år siden, men tok jo en oppryddning når jeg vokste til.

ts

Anonymous poster hash: aca56...9a3

Jeg har også tatt en opprydding, men har fortsatt 800. Dette er folk jeg enten vil holde kontakt med, familie, venner eller rett og slett kontaktnettverk. Og jeg nærmer meg også 30.

Skrevet

Hvordan har han tid til å henge med 900 venner?

Anonymous poster hash: e11d1...c5e

Han henger vel ikke akkurat med dem. Jeg har ca 2200 "venner" på FB. Har bare bygd seg opp i årenes løp.

Anonymous poster hash: 47444...92e

Skrevet

Det ts mener er vel at hun tenker at terskelen for å legge til folk man tilfeldigvis treffer på en fest en gang, er litt høyere når man blir eldre? ikke veit jeg, men jeg skjønner godt at hun reagerer. Jeg har selv under 200 venner på facebook, og har jevnlige sletterunder. De jeg er venn med er mennesker jeg har hatt eller har en relasjon til, ikke noen som jeg tilfeldigvis traff på fest eller igjennom venners venner for flere år siden.

Men noen har det med med å legge til alt og alle på facebook, og er venn med naboen til tanta til katta, uten at de noen gang snakker sammen eller har noe interesse av hverdagen til den andre. Jeg personlig ser ikke helt vitsen med det.

Ser ikke helt poenget med "jevnlige sletterunder"? Da legger du jo til eller aksepterer en rekke folk du egentlig ikke er venn med, hvilket ikke har noe poeng.

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg har over 1000, det samme har mange av vennene mine. Det er vel ikkje unormalt å ha 900?

Skrevet

Ser ikke helt poenget med "jevnlige sletterunder"? Da legger du jo til eller aksepterer en rekke folk du egentlig ikke er venn med, hvilket ikke har noe poeng.

Når jeg har gått i klasse med noen så har det vært naturlig å ha de som venn, men dersom vi aldri egentlig hadde en ordentlig relasjon, og vi ikke kommer til å ha kontakt i ettertid, så ser jeg ingen grunn til å fortsatt ha de på vennelista.. Derfor har jeg hatt jevnlige sletterunder, etterhvert som jeg har flyttet eller byttet skoler..

• Liker 2
Skrevet

Venn på facebook er noe annerledes enn vennebegrepet i virkeligheten.Ingen har hundrevis av venner irl :) Tror de fleste har endel personer på vennelisten som man bare har akseptert fordi man f.eks gikk i samme klasse,spilte på samme håndballag eller bodde i samme nabolag uten noe nærmere kontakt.

Jeg er generelt lite interessert i å fungere som listefyll for andre,og ettersom jeg er i 30-årene har ikke det å ha mest mulig "venner" på et sosialt medium noe betydning for meg.Derfor sletter jeg folk jeg ikke ville kjent igjen og hilst på om jeg møtte dem på gaten.

Skrevet

Jeg har 500 venner og er over 40 år. Mye brukes til nettverksbygging. Både når det gjelder jobb og når det gjelder hobby. Bruker som regel chat og grupper en del, og da "baller" det på seg med kontakter. Og jeg tar en ryddesjau i ny og ne for det er fortsatt for lett å ende opp med nye "venner" etter diverse fester.

Synes virkelig ikke du skal se på antall venner som en dealbreaker i hvert fall.

Men jeg kjenner menn som virkelig ikke kan kommunisere med damer face-to-face, men som allikevel har godt over 1000 venner på FB hvor hovedvekten er damer. De synes det er enklere å holde kontakt med damer via nett fremfor i det virkelige liv.

Anonymous poster hash: 02b13...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...