Gå til innhold

Daten min har 900 venner på Facebook?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeii :)

Er noe jeg synes er veldig spesielt, og det er at mannen jeg har startet å date har sånn 900 stk venner på Facebook. Er ikke det litt spesielt når man nærmer seg 30 år? Vil liksom ikke spørre heller for da virker jeg sjalu eller kontrollerende, men kan heller ikke slutte å undre på om han er/har vært en player av noe slag? Ingen kjenner da så mange folk?

Selv har jeg 300 stk, som jeg synes er mer enn nok.

Anonymous poster hash: aca56...9a3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han politisk engasjert?

• Liker 3
Skrevet

Sorry, men hadde nok heller tenkt at du ligger lavt enn han høyt uten at dere var utenfor normalen noen av dere.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har nesten 600, og jeg er ikke player eller noe slikt. Men når han først skal være venn med de på jobben, de fra skolen, studiene, diverste sommerleirer eller gruppereiser og fester, så blir det fort en del :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Sorry, men hadde nok heller tenkt at du ligger lavt enn han høyt uten at dere var utenfor normalen noen av dere.

Ligger lavt når man har 300 venner?! Nå har ikke jeg alt og alle på Facebook heller. Hvorfor skal man ha folk man tilfeldigvis kom i prat med på en fest for ti år siden?

Vi er ikke 18 år heller. Vi nærmer oss 30 år.

ts

• Liker 7
Skrevet

Er han politisk engasjert?

Han er ikke politisk engasjert nei. Bare en normal flott mann :)

ts

Skrevet

Jeg har nærmere 1000, på grunn av mange skoler, sosiale sammenkomster, frivillig arbeid, politisk engasjement. Det blir fort veldig mange. Selvsagt mange jeg kanskje ville slettet, men så bruker jeg ikke facebook særlig mye lenger. Bruker gruppene og chatten. Poster aldri noe.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ville kikket om det er et stort flertall jenter på hans alder som han tilsynelatende ikke har noen spesiell tilknyttning til (altså gjennom arbeidsplass, studier, venner ol.). Viss rundt 200 faller i den kategorien ville jeg muligens spurt. Men det er mange med mange venner og bekjente nå for tiden, så det er ikke noe "selvsagt" bare fordi noen har mange venner.

Mitt tips: ta en kikk, og ikke spør med mindre du "må" :)

Edit:

Se også litt an etter hvilken type person han er. Er han veldig utadvendt og kjenner "alle" eller mer rolig og mindre ekstremsosial? Ville stillt større spørsmål ved sistenevnte "type" med 900 venner enn førstenevnte :)

Endret av PrinsesseNila
Skrevet

Han er vel bare en av de som legger til for eksempel personen som sto ved siden av hans gamle bekjente fra barneskolen som han traff på utenfor Shell etter en fuktig tur på byen natt til en søndag i 2002. :)

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville kikket om det er et stort flertall jenter på hans alder som han tilsynelatende ikke har noen spesiell tilknyttning til (altså gjennom arbeidsplass, studier, venner ol.). Viss rundt 200 faller i den kategorien ville jeg muligens spurt. Men det er mange med mange venner og bekjente nå for tiden, så det er ikke noe "selvsagt" bare fordi noen har mange venner.

Mitt tips: ta en kikk, og ikke spør med mindre du "må" :)

Tør liksom ikke spørre, for da betyr det at jeg har vært å snokt :P Han har en veldig sosial jobb da, og han har studert en del (men det samme har jeg også..).

Var inne å titta litt, og ja det er en del kvinner. Mange unge og flotte faktisk :sjokkert: Faen...

ts

Skrevet (endret)

Ligger lavt når man har 300 venner?! Nå har ikke jeg alt og alle på Facebook heller. Hvorfor skal man ha folk man tilfeldigvis kom i prat med på en fest for ti år siden?

ts

Det er ikke mange jeg ser med så få som 300 venner på facebook. Synes ikke alderen din er en unnskyldning heller, du er 30 i dag, men de fleste på din alder har jo hatt facebook i mesteparten av 20-årene. Da har man truffet en del folk, hatt noen reunioner fra barne/ungdom/VGS, folkehøyskole, osv.

Må jo gå an å si at du har få facebookvenner uten å mene at det er noe galt i å ha få.

Endret av Summers
Skrevet

Hadde jeg vært på FB fra første gang jeg ble spurt om det og til nå og vært litt ukritisk til hvem jeg la til ville jeg sikkert hatt bortimot det dobbelte. Glad jeg aldri ble med på de greiene der.

Anonymous poster hash: f0bfa...fc9
Skrevet

Det er ikke mange jeg ser med så få som 300 venner på facebook. Synes ikke alderen din er en unnskyldning heller, du er 30 i dag, men de fleste på din alder har jo hatt facebook i mesteparten av 20-årene. Da har man truffet en del folk, hatt noen reunioner fra barne/ungdom/VGS, folkehøyskole, osv.

Må jo gå an å si at du har få facebookvenner uten å mene at det er noe galt i å ha få.

Jeg hadde 450 venner innpå for fem år siden, men tok jo en oppryddning når jeg vokste til.

ts

• Liker 1
Skrevet

ts

Forstår ikke helt at du bruker alder som argument for at det er rart... det at man er eldre betyr jo at det er mer normalt at man har flere kontakter, rett og slett fordi man har hatt tid til å treffe flere mennesker.

Jeg er 24 og jeg har ca 450. Mennene jeg har datet har rundt 1000 alle sammen. Ikke "playere", de er bare normale menn i tredveårene som treffer mange mennesker gjennom studier, jobb og sosialt.

Anonymous poster hash: cddd3...1f1

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke helt at du bruker alder som argument for at det er rart... det at man er eldre betyr jo at det er mer normalt at man har flere kontakter, rett og slett fordi man har hatt tid til å treffe flere mennesker.

Jeg er 24 og jeg har ca 450. Mennene jeg har datet har rundt 1000 alle sammen. Ikke "playere", de er bare normale menn i tredveårene som treffer mange mennesker gjennom studier, jobb og sosialt.

Kanskje sant det, men jeg ble litt paranoid når jeg så at ett par av dem er unge kvinner (22 år ish) fra en helt annen by enn han.

ts

Skrevet (endret)

Jeg synest ikke du skal legge så mye i det. Du sier selv han har en sosial jobb og har studert mye. Dersom han ikke noengang har hatt en sletterunde er det ikke unormalt at han faktisk har så mange venner. Jeg har selv hatt to sletterunder etter VGS og etter første året på studiene og regner med å ha slettet ca 300 til sammen. Hadde jeg ikke gjort dette hadde jeg hatt mellom 600-700 i dag, uten at det er noe unormalt med det. Jeg ble venner med mange på VGS da Facebook begynte å komme i bruk i Norge, det ble mye nye venner i førstesemesterstudiene og senere gjennom studiene. Jeg har tatt fag fra forskjellige studieretninger, vært med i utvalg og organiasjoner, venner fra gamle arbeidsplasser, fritidsaktiviteter. o.s.v. Jeg har selv hatt Facebook siden 2007 - altså hele 7 år. Det hoper seg fort opp. Kanskje han har har en lav tersel for å bli venner med også. Jeg ville ikke lagt dette som grunnlag for noe.

Se heller på handlingene hans og la det ligge.

Endret av lillsunshine
Skrevet

Han er vel bare en av de som legger til for eksempel personen som sto ved siden av hans gamle bekjente fra barneskolen som han traff på utenfor Shell etter en fuktig tur på byen natt til en søndag i 2002. :)

Hahaha

Er nok noen sånne ja.

Anonymous poster hash: fe2d1...0f5

Skrevet

Kanskje sant det, men jeg ble litt paranoid når jeg så at ett par av dem er unge kvinner (22 år ish) fra en helt annen by enn han.

ts

Vel. Det er mulig det er jenter han har datet (uten at det er noe galt i det). Eller kanskje de er tidligere kolleger, venner av venner, noen han traff på en fest. Eller hva som helst.

Om han er en player er noe du må se utifra det totale bildet. Dersom du mistenker det, får du ta det sakte, vente litt ekstra med sex og vise litt forsiktighet.

Skrevet

Haha, min har over 3000, aldri tenkt over (han har dog en type jobb som krever nettverk og der han møter mange folk). Folk er forskjellige, og hva de gjør på FB bryr jeg meg mindre om så lenge de ikke viser noen totalt inkompatible tendenser (typ propagada for Vigrid etc.).

Anonymous poster hash: e46f2...8bc
Skrevet

Det viser jo bare at han er sosial og har lett for å komme i kontakt med folk? Jeg syns det er et positivt tegn, men selvsagt litt overivrig på å adde hvis han øker med 100 i året framover. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...