Camilla^ Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Lurer egentlig bare på hvor lang tid det tok før dere kunne snuse igjen etter silikon! Har lest en del om at det er flere som har blitt anbefalt å ikke snuse før 2 uker etter operasjon. Jeg er blitt anbefalt 4 uker, og planlegger selvfølgelig å vente 1mnd før jeg starter igjen. Men jeg lurer egentlig bare på hvor lenge andre ventet i forhold til hva de ble anbefalt!
PrinsesseNila Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Hvorfor begynne igjen når du på det tidspunktet allerede har vært snusfri i 4 uker og er over den verste kneika i sluttingen? 2
Camilla^ Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2014 (endret) Hvorfor begynne igjen når du på det tidspunktet allerede har vært snusfri i 4 uker og er over den verste kneika i sluttingen? Jeg sluttet 1mnd før operasjonen, og det er nå 9 dager igjen av tiden å vente til jeg kan starte å snuse vanlig igjen. Ihvertfall i følge klinikken hvor jeg opererte meg. Har regelmessig snust ONICO da dette hverken inneholder nikotin eller tobakk. Fikk beskjed fra kirurgen at dette var helt ok å snuse i mellomtiden ettersom det bare inneholder naturlige stoffer. Det er en OK erstatning i mellomtiden, men nå savner jeg virkelig gamle snusen min igjen. (I tillegg var ikke ONICO en bra erstatning ettersom tannkjøttet mitt har trukket seg tilbake så lenge jeg har brukt dette igjennom "ventetiden" mellom operasjon og bedringens vei...) //Vær så snill å ikke ork å komme med argumenter om at jeg burde/skal slutte. Det kommer ikke til å skje, og er unødvendig å argumentere for da jeg ikke er interessert i å slutte. Takk!// Endret 1. desember 2014 av Camilla^
Camilla^ Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2014 Latterlig. Det er unødvendig å komme med slike kommentarer. Jeg søker etter råd, og ikke nedlatende kommentarer om mine vaner. Vis litt respekt. 1
PrinsesseNila Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Det er unødvendig å komme med slike kommentarer. Jeg søker etter råd, og ikke nedlatende kommentarer om mine vaner. Vis litt respekt. Har masse respekt jeg. For folk som ikke har ryggrad som en meitemark, that is.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Det er unødvendig å komme med slike kommentarer. Jeg søker etter råd, og ikke nedlatende kommentarer om mine vaner. Vis litt respekt. Jeg fatter ikke hvorfor du tar silikon når du snuser, noe som definitivt ikke er godt for ditt ytre. Anonymous poster hash: 6cf5d...fb7
Camilla^ Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2014 Jeg fatter ikke hvorfor du tar silikon når du snuser, noe som definitivt ikke er godt for ditt ytre. Anonymous poster hash: 6cf5d...fb7 For noen så har silikon den betydning at man får 80DD i str med smal midje og store pupper. For andre (som meg) har det den betydning at jeg valgte å ta silikon, etter 3 år med tenking og grubling, fordi jeg gråt flere ganger under sex med min kjæreste på grunn av usikkerhet da jeg ikke følte meg tilfreds. Jeg har hverken tatt mye eller tatt fordi noen andre ville det. Jeg har valgt å ta silikon fordi jeg ville føle meg tilfreds med meg selv. Jeg går til dags med støtteBH, og har aldri følt meg mer selvsikker. Det har hjulpet meg i å føle meg bra, istedet for utilfreds i min egen kropp. Er ikke det viktigst at jeg føler meg komfortabel med meg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 For noen så har silikon den betydning at man får 80DD i str med smal midje og store pupper. For andre (som meg) har det den betydning at jeg valgte å ta silikon, etter 3 år med tenking og grubling, fordi jeg gråt flere ganger under sex med min kjæreste på grunn av usikkerhet da jeg ikke følte meg tilfreds. Jeg har hverken tatt mye eller tatt fordi noen andre ville det. Jeg har valgt å ta silikon fordi jeg ville føle meg tilfreds med meg selv. Jeg går til dags med støtteBH, og har aldri følt meg mer selvsikker. Det har hjulpet meg i å føle meg bra, istedet for utilfreds i min egen kropp. Er ikke det viktigst at jeg føler meg komfortabel med meg selv? Jeg fatter hvorfor ikke du vil ta silikon når du selv velger å snuse. Er du klar over konsekvensene av å snuse? Vil det gjøre deg tilfreds med deg selv? Anonymous poster hash: 6cf5d...fb7
Camilla^ Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2014 Jeg fatter hvorfor ikke du vil ta silikon når du selv velger å snuse. Er du klar over konsekvensene av å snuse? Vil det gjøre deg tilfreds med deg selv? Anonymous poster hash: 6cf5d...fb7 Ja, jeg er klar over alt det. Og om jeg vil leve livet mitt slik, så håper jeg du respekterer det. Noe jeg ikke helt forstår er hvorfor du fortsetter å spørre om hvorfor jeg har tatt silikon, da du klart ikke forstår engang det jeg skrev. For hele forklaringen står der. Jeg vil ikke gå dypere, for det er personlig. Veldig personlig. Men din kommentar hjelper langt fra spørsmålet som jeg søker svar etter.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Ja, jeg er klar over alt det. Og om jeg vil leve livet mitt slik, så håper jeg du respekterer det. Noe jeg ikke helt forstår er hvorfor du fortsetter å spørre om hvorfor jeg har tatt silikon, da du klart ikke forstår engang det jeg skrev. For hele forklaringen står der. Jeg vil ikke gå dypere, for det er personlig. Veldig personlig. Men din kommentar hjelper langt fra spørsmålet som jeg søker svar etter. Nei, forklaringen på spørsmålet var ikke i det forrige innlegget ditt. Det at du ønsker silikon og samtidig ødelegger deg selv med snus samsvarer ikke. Anonymous poster hash: 6cf5d...fb7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå