Mel-anie Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Vi har bestemt oss for å gifte oss. Om det blir neste sommer eller om 2 år, vet jeg ikke. Men tror frieriet er ikke så langt unna.....Han vil fri en dag, sier han. Jeg får nok vente i spenning så lenge. Kanskje det skjer når vi er i Spania i august...?
Seterjenta Skrevet 25. juli 2004 #2 Skrevet 25. juli 2004 så spennende da... Jeg gikk også og halvt forventet frieri, men ble likevel litt overrasket når det kom! Hold oss oppdatert da ps, vi skal også til Spania i august
Mel-anie Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2004 Ja, jeg skal nok si i fra når frieriet kommer. Blir litt utålmodig jeg da. Heia Spania. Gleder meg til sol og saltvann. Varmt er det iallefall. Bare ikke det blir for varmt. Skal nok takle det ja. Skal være 10 dager i Fuengirola.
Seterjenta Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 ...skjønner godt at du blir litt utålmodig, men 'prøv' å ikke tenke så mye på det Vi skal 5dager til Madrid og 6dager til Barcelona. Da skal brudekjolesalongene raides Lykke til med ventetida, og ferien!
Mel-anie Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2004 Jeg fleipa med å si til min kjære at jeg kanskje skulle fri selv, men det var det ikke snakk om. Det var hans greie sa han.
Gjest Madam Felle Skrevet 25. juli 2004 #8 Skrevet 25. juli 2004 Jeg også fridde selv. men bli nå ikke skuffet om han ikke frir i Spania. For det dumme er jo om du legger forventinger til ting og tang. Ta det som det kommer, og kos deg med ventetiden.
Måne Skrevet 25. juli 2004 #9 Skrevet 25. juli 2004 Gled deg, men prøv å ikke tenk så mye på det. For da går tida så veldig sakte :-) Sukk...så gøy
Martha Stewart Skrevet 25. juli 2004 #10 Skrevet 25. juli 2004 Som mange andre jenter hadde også jeg visse forventninger om frieri og bryllup... Men fikk det inntrykket at min kjære helst ville gifte seg på en hverdag, i lunsjen, på tinghuset eller liknende - kort sagt ikke noe høytidelig bryllup. Derfor slo jeg litt fra meg bryllupsforventningene. Så gjett om jeg ble overrasket og glad da han uventet fridde på en eksotisk strand, hadde bestilt kirken og kjøpt ring på forhånd! Var gøy å bli overrasket ja, og han har fått mye goodwill for den... :kysse:
Mel-anie Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2004 Jeg skal ikke forvente meg et frieri i enhver spes anledning. Koser meg med å vente på det også. Spennende.
Mel-anie Skrevet 24. august 2004 Forfatter #13 Skrevet 24. august 2004 Snakket igjen om giftemålet i ferien. Min kjære vil vente med det til vi har anledning til å ha vielsen på et spesiellt sted. Vi har snakket om slottsbryllup i Skottland, men det er steder her også som kan være aktuelle. Forsto at han vil sjekke ting ut selv......... :-D Så jeg venter i spenning.............
Gjest Anki Skrevet 24. august 2004 #14 Skrevet 24. august 2004 Så spennende! Går selv og venter litt, han har sagt han vil vi skal være gift, mens jeg er fornøyd som sambo. Og nå har det gått så lang tid at jeg begynner å lure på om kanskje han tror jeg ikke vil gifte meg? Kanskje jeg må gi han noen hint... Blir spennende å høre om noe skjer i Spania ja!
Bokalven Skrevet 24. august 2004 #15 Skrevet 24. august 2004 Hvis dere har lyst på slottsbryllup i Skottland kan jeg anbefale Neidpath Castle. Det er helt nydelig og åpent for arrangering av fester og bryllup. http://www.information-britain.co.uk/showP...fm?Place_ID=573 http://www.scotlandforvisitors.com/neidpath.php http://libby.withnall.com/castles/neidpath.htm http://www.scotland-flavour.co.uk/neidpath-castle.html
virre Skrevet 24. august 2004 #16 Skrevet 24. august 2004 Takk, Lunacia! Skal gi det videre til ei venninne som bærer på den drømmen (men hvis sambo ikke er helt klar enda..)
Mel-anie Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2004 Ingen frierier ennå !! Hadde en liten følelse av at det ville komme da vi var i Spania, men nopp. Vi har snakket om hvor vi ønsker å feire bryllupet,og hvem vi vil ha som forlovere. Vi er jo litt i gang... Får fortsette å vente i spenning jeg da. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Catia Skrevet 6. oktober 2004 #18 Skrevet 6. oktober 2004 Venter jeg også. Han sa " Vi gifter oss nok neste sommer "... Jaja.. best å ikke tenke for mye på det. Lurer på om det kommer til å skje
Mel-anie Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #19 Skrevet 14. oktober 2004 Tror jeg kanskje venter forgjeves............. Jeg er REDD, for min kjære trekker seg lengre og lengre bort fra meg.
nat26 Skrevet 14. oktober 2004 #20 Skrevet 14. oktober 2004 Kanskje du skremmer han bort hvis du snakker om bryllup hele tiden.Han har sagt at han vil undersøke ting før han frir,han trenger sikkert tid han og ikke minst må han gjøre det når han føler seg klar.Hjelper ikke å "mase" om det.Nå vet ikke jeg grunnen til at du er redd for at han trekker seg bort fra deg,men prøv å ikke tenke for mye på bryllup/frieri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå