Gå til innhold

Jeg venter på frieriet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss for å gifte oss. Om det blir neste sommer eller om 2 år, vet jeg ikke. Men tror frieriet er ikke så langt unna.....Han vil fri en dag, sier han. Jeg får nok vente i spenning så lenge.

Kanskje det skjer når vi er i Spania i august...? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende da... :) Jeg gikk også og halvt forventet frieri, men ble likevel litt overrasket når det kom!

Hold oss oppdatert da :)

ps, vi skal også til Spania i august

Gjest Gjesta
Skrevet

(Skal til Spania i august jeg også! :wink: )

Skrevet

Ja, jeg skal nok si i fra når frieriet kommer.

Blir litt utålmodig jeg da. :wink:

Heia Spania. Gleder meg til sol og saltvann. Varmt er det iallefall. Bare ikke det blir for varmt. Skal nok takle det ja.

Skal være 10 dager i Fuengirola. :kul:

Skrevet

...skjønner godt at du blir litt utålmodig, men 'prøv' å ikke tenke så mye på det :)

Vi skal 5dager til Madrid og 6dager til Barcelona.

Da skal brudekjolesalongene raides :)

Lykke til med ventetida, og ferien!

Skrevet

Jeg fleipa med å si til min kjære at jeg kanskje skulle fri selv, men det var det ikke snakk om. Det var hans greie sa han. :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg også fridde selv. :sjarmor:

men bli nå ikke skuffet om han ikke frir i Spania. For det dumme er jo om du legger forventinger til ting og tang.

Ta det som det kommer, og kos deg med ventetiden. :wink:

Skrevet

Gled deg, men prøv å ikke tenk så mye på det. For da går tida så veldig sakte :-)

Sukk...så gøy

Skrevet

Som mange andre jenter hadde også jeg visse forventninger om frieri og bryllup... :ler:

Men fikk det inntrykket at min kjære helst ville gifte seg på en hverdag, i lunsjen, på tinghuset eller liknende - kort sagt ikke noe høytidelig bryllup. Derfor slo jeg litt fra meg bryllupsforventningene. Så gjett om jeg ble overrasket og glad da han uventet fridde på en eksotisk strand, hadde bestilt kirken og kjøpt ring på forhånd! Var gøy å bli overrasket ja, og han har fått mye goodwill for den... :kysse:

Skrevet

Jeg skal ikke forvente meg et frieri i enhver spes anledning.

Koser meg med å vente på det også. Spennende. :P

• 4 uker senere...
Skrevet

Snakket igjen om giftemålet i ferien. Min kjære vil vente med det til vi har anledning til å ha vielsen på et spesiellt sted. Vi har snakket om slottsbryllup i Skottland, men det er steder her også som kan være aktuelle. Forsto at han vil sjekke ting ut selv......... :-D

Så jeg venter i spenning............. :P

Skrevet

Så spennende! Går selv og venter litt, han har sagt han vil vi skal være gift, mens jeg er fornøyd som sambo.

Og nå har det gått så lang tid at jeg begynner å lure på om kanskje han tror jeg ikke vil gifte meg? Kanskje jeg må gi han noen hint... :wink:

Blir spennende å høre om noe skjer i Spania ja! :)

Skrevet

Takk, Lunacia!

Skal gi det videre til ei venninne som bærer på den drømmen (men hvis sambo ikke er helt klar enda..) :wink:

• 1 måned senere...
Skrevet

Ingen frierier ennå !! :wink:

Hadde en liten følelse av at det ville komme da vi var i Spania, men nopp. Vi har snakket om hvor vi ønsker å feire bryllupet,og hvem vi vil ha som forlovere. Vi er jo litt i gang... :hjerte:

Får fortsette å vente i spenning jeg da.

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. :P

Skrevet

Venter jeg også. Han sa

" Vi gifter oss nok neste sommer "... Jaja..

best å ikke tenke for mye på det.

Lurer på om det kommer til å skje :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror jeg kanskje venter forgjeves.............

Jeg er REDD, for min kjære trekker seg lengre og lengre bort fra meg.

Skrevet

Kanskje du skremmer han bort hvis du snakker om bryllup hele tiden.Han har sagt at han vil undersøke ting før han frir,han trenger sikkert tid han og ikke minst må han gjøre det når han føler seg klar.Hjelper ikke å "mase" om det.Nå vet ikke jeg grunnen til at du er redd for at han trekker seg bort fra deg,men prøv å ikke tenke for mye på bryllup/frieri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...