Gå til innhold

Jomfru i nød

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 2,5 år nå. Han fylte nettopp 16, hvilket vil si at han er over den seksuelle lavalderen. Selv er jeg 21 år og jomfru, og lurer på hvordan vi skal gå frem første gang...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble sammen med ham da du var 18/19, og han nettopp var blitt tenåring??

Høres feil ut, på så utrolig mange måter. Jeg går ut ifra at du ikke er seriøs..

Anonymous poster hash: de691...4c8
Skrevet

Du ble sammen med ham da du var 18/19, og han nettopp var blitt tenåring??

Høres feil ut, på så utrolig mange måter. Jeg går ut ifra at du ikke er seriøs..

Anonymous poster hash: de691...4c8

trenger ikke å være troll dette, de ventet ihvertfall til de var lovlig...

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 2,5 år nå. Han fylte nettopp 16, hvilket vil si at han er over den seksuelle lavalderen. Selv er jeg 21 år og jomfru, og lurer på hvordan vi skal gå frem første gang...

Noen tips?

Bare å lære han det å vis vei. En så ung gutt må læres opp litt i starten.;) Har du hatt sex før?:)

Anonymous poster hash: 526f4...60b

Skrevet

Bare å lære han det å vis vei. En så ung gutt må læres opp litt i starten. ;) Har du hatt sex før? :)

Anonymous poster hash: 526f4...60b

Har jomfruen hatt sex før? :fnise: Nei, kan ikke skjønne det. Som betyr at de er like uerfarne, og da ikke slik at hun utelukkende må lære opp ham.

Gjest UngMann1986
Skrevet

Har jomfruen hatt sex før? :fnise: Nei, kan ikke skjønne det. Som betyr at de er like uerfarne, og da ikke slik at hun utelukkende må lære opp ham.

Ta noen timer hos en instruktør først?

Nei, her er det vel bare learning by doing... Prøv dere fram! Det blir spennende fra første stund, og sikkert veldig bra etter hvert!

Skrevet

Ta noen timer hos en instruktør først?

Nei, her er det vel bare learning by doing... Prøv dere fram! Det blir spennende fra første stund, og sikkert veldig bra etter hvert!

That´s my man!

Skrevet

Noen tips?

1328669634236_669366.png

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar på dette.

- Avalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...