AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Liker dere kvinner det når en mann med bart utfører oralsex på dere? Jeg vurdere å få meg bart. Anonymous poster hash: 84003...9cd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 Merker ikke forskjell... Hadde de ordentlig bart? Anonymous poster hash: 84003...9cd
Gjest Andrea93 Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Kun bart uten skjegg er den største turn-offen jeg vet om. Men med et fint skjegg til er det tommel opp. Så lenge det ikke blir altfor langt, er oralsex bare ekstra deilig - men blir det for langt kiler det forferdelig. Samboeren har skjegg og vet at når jeg begynner å le mens han slikker meg, er det på tide å trimme skjegget
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 Mannen her har bart og skjegg og pleier å kile meg med det. Ikke sånn veldig Kilen, så føles bare godt. Anonymous poster hash: 40316...e90
lillegulle Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Hadde de ordentlig bart? Anonymous poster hash: 84003...9cd Jess. Men ser ikke helt hvordan det skal påvirke slikkinga med mindre han gjør det intuitivt. Altså, tunge og lepper er jo det som blir brukt, men han gnir ikke akkurat overleppa mot meg sånn at jeg får noe effekt av barten... Eneste jeg merker til når han har bart eller litt lengre skjegg, er at han tørker det på innsida av låret mitt etterpå for å bli kvitt litt fittesaft, haha.
Gjest Coolaid Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 Jeg har helskjegg og har lurt på noe av det sammen, altså i forhold til kyssing osv...om det ikke kiler eller er plagsomt på en eller annen måte... hun har ikke noe å utsette på skjegget... Heller tvert mot, hun elsker det.
Colargol Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Kun bart uten skjegg er den største turn-offen jeg vet om. Men med et fint skjegg til er det tommel opp. Så lenge det ikke blir altfor langt, er oralsex bare ekstra deilig - men blir det for langt kiler det forferdelig. Samboeren har skjegg og vet at når jeg begynner å le mens han slikker meg, er det på tide å trimme skjegget Enig her ja (jeg godtar kun bart da, men må på en måte det når ansiktet er en del av jobben til kjæresten..) Kan også styre meg for 3-dagersen, det stikker no j**
Gjest Andrea93 Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Enig her ja (jeg godtar kun bart da, men må på en måte det når ansiktet er en del av jobben til kjæresten..) Kan også styre meg for 3-dagersen, det stikker no j** Åh, jeg elsker 3-dagers! Går og stryker meg inntil det hele tida da, syns det er så innmari deilig å ta på!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #10 Skrevet 1. desember 2014 Jeg digger variasjon. En måned med skjegg, en måned uten. Føles som å få en "ny" sexy mann hver måned, i tillegg til at oral-sexen, kyssene og klemmene varierer. Menn som kler begge deler <3Anonymous poster hash: 16b7b...723 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå