AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Jeg har et arr i hodet etter operasjon for tre måneder siden. Arret har grodd, men er fortsatt sår da, som svir innimellom. Men jeg begynner å få veeldig mye ettervekst. Så har lyst til å farge håret, men det er vell ikke så veldig lurt? Hva hadde dere gjort, hadde dere tatt sjansen på farget det? Anonymous poster hash: eb2ca...2f4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Ville ikke farget det.... Hva med å farge lengdene i en mer naturlig farge? Anonymous poster hash: 1081f...20d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 Ville ikke farget det.... Hva med å farge lengdene i en mer naturlig farge? Anonymous poster hash: 1081f...20d Men jeg har alltid hatt svart hår, er egentlig blond, så vil fortsette å ha det svart Så du kan jo tenke deg den grusomme etterveksten jeg har nå Anonymous poster hash: eb2ca...2f4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Men jeg har alltid hatt svart hår, er egentlig blond, så vil fortsette å ha det svart Så du kan jo tenke deg den grusomme etterveksten jeg har nå Anonymous poster hash: eb2ca...2f4 Hatt? Bedre det enn å ødelegge arret. Kanskje det blir som en tatovering eller kanskje det blir stygt.Anonymous poster hash: 73549...db5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Hatt? Bedre det enn å ødelegge arret. Kanskje det blir som en tatovering eller kanskje det blir stygt.Anonymous poster hash: 73549...db5 Men det gjør ikke noe om arret blir stygt da, det er jo i hodet under alt håret, så det vil jo aldri syntes. Bare redd det skal gjøre veldig vondt, eller bli betennelse eller noe sånt Anonymous poster hash: eb2ca...2f4
masekopp Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Jeg ville farget det. Siden det er svart tenker jeg det sikkert går fint? Bleiking hadde vært verre. Det gjorde jeg når jeg hadde sår i hodet. Ikke til å anbefale!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå