Gå til innhold

Fake skyld


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Aner ikke hvilket forum dette ville

passe under, så satt det inn her under

Generell debatt...

Har du noen gang tatt på deg skylda for

noe du ikke har gjort??

Er i ferd med det, har sagt ja til det, men føles litt...

Vel, dumt... Men uansett, saken er at en person som betyr mye for meg har begått en kjempetabbe, men hun gikk selv bevisst inn for det til tross for hvilke konsekvenser det måtte bli. Så må det komme fram at dette er godt ment fra denne personen.

Nå ble det ikke helt slik som hun hadde trudd, og saken kan fort snu seg imot henne, da dette kan ødelegge hennes forhold til en person om det kommer fram at det var hun som gjorde dette hun ikke burde ha gjort.

Denne personen er hennes store kjærlighet.

Hun får ikke sove, ikke spise, smerter hele tiden,

som da er på grunn av tankene rundt alt dette...

Jeg sa jeg kunne ta på skylden for det, og si at det var meg, fordi det ikke gjør meg så mye... Det er tross alt bedre at denne personen blir sint på meg, istedet for at det skal ødelegge mellom de to....? Meg kjenner han ikke så godt, selv om de gangene jeg har møtt han har han bare vært snill... Så blir jo noe annet og treffe han neste gang....

Likevel er jeg veldig usikker...

Ønsker disse to alt godt,

og det er veldig synd om det skal ødelegges....

Men føler meg veldig falsk, aldri tatt på meg skylden for noe. Men er det så galt om det er i beste mening???

Hun har ikke gjort dette for og verken såre eller sverte han mannen, det bare gikk ikke helt hennes vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest agurk

Da synes jeg heller hun skal forklare ham hvorfor hun gjorde som hun gjorde, og heller ta det som kommer. Tenk om det kommer fram senere at det var hun og ikke deg? Tror ikke han vil sette noe større pris på henne da!

Og ta på seg skyld for andre synes jeg bare er en uting. Man må stå for det man gjør, og så får andre stå for det de gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

....og dette er grunnen til at man har grundig etterforskning, rettssak og advokat selv om folk sier de er skyldige i kriminelle forhold.

Jeg har påtatt meg skylden for noe, for å verne en annen med veldig strenge foreldre i oppveksten. Kom egentlgi lite godt ut av det. Forholdet huskes enda bland de det gjalt, hun og jeg er ikke venner lenger og hun trekkes frem som englebarn i motsetning til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel egentlig hva hun har gjort. Men jeg hadde vel tatt på meg skylden for noe som jeg ikke hadde gjort, om det var i beste mening.

Har tatt på meg skylden for noe jeg ikke har gjort selv, og har ikke fått dårlig samvittighet etterpå.

Kan det redde forholdet hun har til denne mannen, hadde jeg kanskje gjort det du foreslår. Men så er det det da, om hun får så dårlig samvittighet senere en gang at hun forteller det hele til ham. Og da kan det jo slå tilbake på deg... Stoler du såpass på henne, at du vil gjøre dette? I såfall hadde jeg påtatt meg skylden.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å lette hennes problemer? Hva med din sammvittighe?

Neste gang da? skal hun løpe fra ansvaret da også?

Nei, vi er alle ansvarlig for våre handlinger.

skal du lyve bare for at du ikke kjenner vedkommende så godt?

Og det gjør deg ingen ting?

Skjerp dere bgge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig_animasjon: med agurk.

Jeg tok på meg skylda for noe engang,for å dekke over ei venninne,men angrer på det i dag.

I ettertid har det visst seg at alt hun fortalte bare var løgn.

Koldbruna :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...