Gå til innhold

Hva er tubepupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde nesten slike bryster, før jeg tok brystløft og la inn proteser. Veldig fornøyd den dag i dag :)

Anonymous poster hash: 0a475...ab4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tuberøse bryster med null fylde under brystvortene og følte alltid at brystvortene var for store og selve brystene var for små. Altså, proposjonene var feil. Jeg er også relativt høy og ikke kjempetynn, så puppene passet ikke til kroppen min. Jeg finner ikke et bilde som ligner, men det var ikke så veldig utpreget, men nok til at jeg skjønte at det var noe "rart". Det beste jeg har gjort er å operere! Jeg la inn 450 gram, etter anbefalning fra kirurgen. Han sa at jo mer jo bedre siden man skulle lage fylde. Han lagde snittet lengre ned enn der de naturlige brystet sluttet og "flyttet" dermed brystet lengre ned slik at brystvortene havnet på midten av puppen; ikke nederst slik det ofte er med tuberøse bryster.

Alle tror jeg tok silikon for å få STORE pupper, men de skulle bare visst. Nå elsker jeg de normale puppene mine og har ikke sex med singlet på med lyset skrudd av slik som før :fnise:

Ikke hør på kjipingene som kommenterer her. Hvis du er misfornøyd så ta en operasjon. Tuberøse bryster er en tilstand som lett kan fikses på. Jeg anbefaler Dr. Roald på Colosseumklinikken.

Anonymous poster hash: 265fb...640
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, avsporinger og identifisering av andre personer, samt svar på dette.

Innlegg har også blitt redigert fra klikkbar link til ikke-klikkbar link.

- Avalon, mod

Skrevet (endret)

Ofte får man et lite annet inntrykk når brystene er på en person man er glad i og som man synes er attraktiv, enn når man bare ser et nærbilde av et par pupper..

celebmafia.com/wp-content/uploads/2014/05/cailin-russo-photoshoot-2014-by-trever-hoehne-_1.jpg celebmafia.com/wp-content/uploads/2014/05/cailin-russo-photoshoot-2014-by-trever-hoehne-_1.jpg
40.media.tumblr.com/448ac96180985caa24585df6448472fd/tumblr_nbevffdIvT1qmfml5o1_1280.jpg]40.media.tumblr.com/448ac96180985caa24585df6448472fd/tumblr_nbevffdIvT1qmfml5o1_1280.jpg
40.media.tumblr.com/50255c85bd144ca1c7b74f6f7834dfec/tumblr_n4wxz2smeG1qmfml5o1_1280.jpg 40.media.tumblr.com/50255c85bd144ca1c7b74f6f7834dfec/tumblr_n4wxz2smeG1qmfml5o1_1280.jpg
www.electru.de/wp-content/uploads/Cailin_Russo_Lovers_Drifters-02-1024x724.jpg www.electru.de/wp-content/uploads/Cailin_Russo_Lovers_Drifters-02-1024x724.jpg
www.electru.de/wp-content/uploads/Cailin_Russo_Lovers_Drifters-01-1024x724.jpg www.electru.de/wp-content/uploads/Cailin_Russo_Lovers_Drifters-01-1024x724.jpg
37.media.tumblr.com/204dcecc80c5a4608948d4d07c691b21/tumblr_n2yuqpfibP1qjf8mgo1_500.png 37.media.tumblr.com/204dcecc80c5a4608948d4d07c691b21/tumblr_n2yuqpfibP1qjf8mgo1_500.png

Anonymous poster hash: abf5d...9a3

Innlegget er redigert.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
Skrevet

Det hjelper ikke akkurat å si at tubepuppene er fine når det ble postet et innlegg her om slike SYKE pupper , der hele kg-gjengen kommenterte hvor glad de plutselig ble i sine egne pupper og at man ble redd de puppene og det er det syykeste de har sett. Mange av de hadde tubepupper.

Skrevet

Merkelig at menn sier at de elsker pupper, men så viser det seg at de egentlig elsker et veldig snevert utvalg av pupper... Kun de som er perfekt retusjert (sikkert) med helt perfekt fasong, størrelse osv er bra nok, og det normale mangfoldet av pupper som finnes er egentlig ikke noe fint. Om noen menn her hadde vært med i en jentegarderobe hadde de vel fått sjokk og ikke på en positiv måte.

Og menn sier at vi kvinner er vanskelige å forstå seg på :vetikke: Det er sannelig dere (også)

Anonymous poster hash: abf5d...9a3
Skrevet

Vet ikke om det er til noe hjelp, ettersom det er en stund siden dette innlegget ble postet.

Kjæresten min har alltid elsket å ta på puppene mine. Og jeg hadde slike pupper - bare fett "over" og nesten ikke noe under "nippel" som gjorde at de ble ganske spisse. Han elsket de. De var mye, morsomme å leke med og han kunne tulle med de så mye som han ville.

Jeg har nå tatt silikon på grunn av at jeg personlig har i flere år fått avsmak i å se meg selv i speilet. Jeg har hatt et problem selv - ikke på grunn av hvordan andre har sett på meg.

Han elsket dem, og var svært skeptisk til at jeg skulle ta silikon. Gutter har alltid vært slik at så lenge de kan ta, klemme og leke, så elsker de pupper. Uansett hvordan de ser ut. Så ikke vær redd. Han vil elske puppene dine.

Jeg spurte kjæresten min for ikke lenge siden om han likte mine "nye" pupper bedre enn de gamle. Han var ærlig og sa at det var vanskelig å svare. De gamle var mye, morsomme og han kunne tulle så mye som han ville. Samtidig er de nye større, selvfølgelig er de harde, men også litt større enn en håndfull.

Så lenge gutten elsker deg, så har det egentlig ikke noe å si. Alt kommer på deg selv og hva du føler om puppene dine. Føler du deg utilfreds, så vurder (over lang tid, og ikke på noen få dager!!!!) om du vil ta operasjon. Det er noe som er med deg resten av livet.

For meg var det en lett avgjørelse, da puppene mine ikke forandret seg etter 8klasse. Jeg nektet å ta av bhen fordi jeg syntes de var stygge frem til nå (6 år senere), og valgte derfor å ta silikon.

Er du redd for at en gutt ikke skal like dem, så burde du ikke. Er du redd for å se deg selv i speilet for å bli skuffet, tenk igjennom dette over lengre tid.

Ikke forhast deg inn i noe som du kanskje kan angre på senere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...