Gå til innhold

Er vi rett og slett for forskjellige?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt sammen med en fin fyr. Vi har det veldig kjekt sammen, og matcher på flere plan. Kanskje utenom det seksuelle. Joda, vi har grei sex men greia er; han er supererfaren, har prøvd så og si ALT, er bifil, og har mange fantasier. Jeg synes vanilje sex er veldig ok, har prøvd en del, men har funnet ut at mye ikke er noe for meg. Jeg liker jo å prøve nye stillinger, nye leker, men alt hos han skal være så kinky, mens jeg er mer romantisk.

Vi har aldri snakket om det at vi er forskjellige, men jeg har jo innsett det når vi har pratet om erfaringer og fantasier.

Jeg er redd at det kanskje ikke kommer til å gå i lengden. At om 3 år så er han lei av vaniljesexen min, og MÅ mer. Jeg klarer ikke helt å tenke at jeg kommer til å trives å møte han på halvveien. På samme måte som jeg ikke forventer at han skal gjøre det heller. Jeg har hatt trekant, og tente ikke på det. Jeg har hatt analsex, men synes ikke det var så godt. Jeg har hatt sex ute i naturen på telttur, men ikke i et bussskur. Jeg får klaustrofobi av å bli bundet. Jeg synes det å få vondt ikke er godt en plass. Altså helt motsatt av han.

Pokker.

Må jeg gjøre det slutt?

Anonymous poster hash: 5cf9a...166
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prat med han. Kommunikasjon.

Fortell han om dine bekymringer og kom fram til en konklusjon sammen. Kanskje han ikke synes dette er noe problem, og kanskje han gjør det. Å bare ta en sjangs på at det går dårlig blir for dumt når det kommer til et forhold som kan bli langvarig og vellykket, eventuelt ta sjangsen på at det går bra men så gjør det ikke det. Ta opp problemet med han og kom heller fram til en løsning sammen.

Skrevet

Han høres ut som en kompis av meg. Etter noen år lot kona han utføre forskjellige fantasier med andre kvinner, slenge de ikke hadde samleie. Det gikk noen år men så klarte de ikke mer. Man bør vel ikke være SÅ forskjellige i sengen for å ha et sunt og godt sexliv og forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...