Gå til innhold

Blake Lively sin neseoperasjon, hva synes du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blake Lively er jo helt nydelig, men jeg fikk litt sjokk da jeg fant ut at hun hadde operert nesen. Det er ganske stor forskjell, og jeg synes det ble utrolig pent.. Hadde ikke tenkt på henne som "helt nydelig", slik hun så ut før. Pen ja, men ikke "helt nydelig" om dere skjønner meg.

http://1.bp.blogspot.com/-eyjcomPCxrA/T_vJHRrOluI/AAAAAAAJLac/8hSt5oYhy84/s1600/Blake+Lively+Plastic+Surgery+(16).jpg

http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/popcrush.com/files/2013/11/blake-lively-nose-job.jpg

Hva synes dere om forandringen?

Hadde dere operert nesen hvis dere hadde hatt en slik nese før operasjon? :)

Anonymous poster hash: 95349...f16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns hun var aller, aller penest i sesong 1 av Gossip Girl. Tror hun har hatt en opersjon til etter det (?). Forandringen er jo helt fantastisk, hun ser jo dødsbra ut. Hun er definitivt mitt nr 1 girlcrush!!

Hvis en neseoperasjon kan få deg til å føle deg bedre, ser jeg ikke problemet. Nesen var fin før, men hun fikk et mye vakrere/glattere ansikt etter.

• Liker 4
Gjest daisydaisy
Skrevet

Er det kun nesen hun har operert? Synes øynene var mye smalere på før-bildene.

Uansett, Blake Lively var nydelig før neseoperasjon, og enda mer nydelig nå etter.

Skrevet

Uansett, Blake Lively var nydelig før neseoperasjon, og enda mer nydelig nå etter.

Du må da forstå at hun var veldig mye yngre på før-bildet enn etter. Hun har nok bare funnet poseringer som hun heller trives med. Jeg regner med at hun kan få øynene sine så smale dersom hun smiler slik som på før-bildet.

Anonymous poster hash: 6126e...cee

Gjest daisydaisy
Skrevet

Du må da forstå at hun var veldig mye yngre på før-bildet enn etter. Hun har nok bare funnet poseringer som hun heller trives med. Jeg regner med at hun kan få øynene sine så smale dersom hun smiler slik som på før-bildet.

Hvorfor så offensiv?

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes også at øynene ser smalere ut nå som du sier det. Lurer på om hun kan ha operert vekk "hooded eyelids", men dette blir bare spekulasjoner så klart.. Noen som vet om hun har operert noe mer?

Anonymous poster hash: 95349...f16

Skrevet

Mye penere etter operasjonen ja :) Hun var søt før også, men ansiktet ble jevnere og penere etter at hun fikset på nesen. Nydelig dame!

Skrevet

Hvorfor så offensiv?

Hvordan var jeg offensiv?

Skrevet

Ja hun har tatt øyelokkkirurgi i tillegg. Det er lett å se.

Skrevet

Øynene ser også fikset ut

Anonymous poster hash: 15f84...9f0

Skrevet (endret)

Mye penere etter operasjonen! Men hun har fikset mye annet når man ser på bildet. Hun har fikset tenner (filt ned og bleket), overleppen har blitt forstørret, og det ser ut som de øvre øyelokkene har blitt fikset på. Fjernet fett og hud fra øyelokkene.

Resulatet av alle operasjonene er sykt bra da! Hun er helt nydelig! :)

Edit: ja, hadde operert nesen hvis den så slik ut. Bare se på resultatet! Forandret mye.

Endret av Verify
  • Liker 1
Skrevet

Hun var fin etter ja, så hun kan være fornøyd med det. Visste ikke at hun hadde fikset så mange ting, bra observert...

Skrevet

Det er det man kaller en vellykket operasjon! :)

Skrevet

Er det bare meg som synes hun hadde et mer typete og interessant utseende før alle operasjonene? Nå er hun bare pen som alle andre i Hollywood og lite spennende!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det bare meg som synes hun hadde et mer typete og interessant utseende før alle operasjonene? Nå er hun bare pen som alle andre i Hollywood og lite spennende!

Enig med deg! Utrolig synd at så mange kjente mennesker føler de må operere seg for å bli likere hverandre. Endret av gjest:)
  • Liker 1
Skrevet

Enig, nå ble hun jo helt vanlig, uten spesielle karaktertrekk i utseendet.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Ja hun har tatt øyelokkkirurgi i tillegg. Det er lett å se.

Ja, virker som hun har gjort noe da forskjellen er veldig markant.

Gjest daisydaisy
Skrevet

Hvordan var jeg offensiv?

Ja? Jeg kan ikke se at jeg har uttalt meg negativt om Blake Lively på noen måte, det var kun et spørsmål.

Skrevet

Mye penere nå enn før :)

Skrevet

Det er en veldig bra "nesejobb" - en av de beste jeg har sett. Pen er hun uansett.

Anonymous poster hash: be1f6...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...