AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hei! Jeg skal muligens til Natal, som ligger i Brasil, neste år. Er det noen her som har kjennskap til dette stedet? Kom gjerne med tips, anbefalinger osv :D Anonymous poster hash: 85dc4...4c8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Et masete sted, fullt av prostituerte, strippeklubber og kriminalitet. Ellers: sol, strand og byliv.Anonymous poster hash: ea15c...7c2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Et masete sted, fullt av prostituerte, strippeklubber og kriminalitet. Ellers: sol, strand og byliv.Anonymous poster hash: ea15c...7c2 Hvis det er et så masete sted, hvorfor er det så mange som har feriehus/leiligheter der da? Kan umulig være noe verre der enn andre steder i Brasil.. Anonymous poster hash: 85dc4...4c8
Gjest Nanna87 Skrevet 6. januar 2015 #4 Skrevet 6. januar 2015 Hei! Jeg skal muligens til Natal, som ligger i Brasil, neste år. Er det noen her som har kjennskap til dette stedet? Kom gjerne med tips, anbefalinger osv :D Anonymous poster hash: 85dc4...4c8 JAAAAA :D Jeg skal dit nå
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #5 Skrevet 6. januar 2015 JAAAAA :D Jeg skal dit nå Å! Så gøy Da må du komme med noen oppdateringer om hvordan det var der! Anonymous poster hash: 85dc4...4c8
Gjest Nanna87 Skrevet 6. januar 2015 #6 Skrevet 6. januar 2015 Har vært der før da min far har leiligheter der nede. Veldig vakker plass:)
Gresshoppa Skrevet 6. januar 2015 #7 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Har vært der før da min far har leiligheter der nede. Veldig vakker plass:) Er det fint der, ja? Ser flott ut! Skal dit jeg også :D Edit: skriveleifer.. Endret 6. januar 2015 av Gresshoppa
Gjest Nanna87 Skrevet 6. januar 2015 #8 Skrevet 6. januar 2015 Er det fint der, ja? Ser flott ut! Skal dit jeg også :D Edit: skriveleifer.. Nice, når da?
Gresshoppa Skrevet 6. januar 2015 #9 Skrevet 6. januar 2015 Nice, når da? Enten i påsken eller i juni/juli.. Hvordan er temperaturene der?
Gjest Nanna87 Skrevet 6. januar 2015 #10 Skrevet 6. januar 2015 Enten i påsken eller i juni/juli.. Hvordan er temperaturene der? Hvorfor dra dit så sent? I Juni og Juli er det jo vakkert vær hjemme.. Men ja, jeg har bare vært der i Januar og Februar og da er det nesten på sitt varmeste, men det er topp:)
Gresshoppa Skrevet 6. januar 2015 #11 Skrevet 6. januar 2015 Hvorfor dra dit så sent? I Juni og Juli er det jo vakkert vær hjemme.. Men ja, jeg har bare vært der i Januar og Februar og da er det nesten på sitt varmeste, men det er topp:) Passer bedre med tanke på jobb og skole (eksamenslesing osv). Det høres bra ut! Jeg liker heldigvis varmen
Gjest Nanna87 Skrevet 7. januar 2015 #12 Skrevet 7. januar 2015 Passer bedre med tanke på jobb og skole (eksamenslesing osv). Det høres bra ut! Jeg liker heldigvis varmen Ok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå