beige Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hva liker dere best av stellekommode med innebygd badekar eller kommode med stellematte og badebalje utenom?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Badebalje utenomAnonymous poster hash: 3e9fa...439
SjiraffenLaffen Skrevet 30. november 2014 #4 Skrevet 30. november 2014 Hvor kjøper dere stellekomode? Vi har badekar så vi velger å ha badebalje oppi der likegjerne, evt oppå stellebordet om vi ikke vil bøye oss. Stellebordet vi kjøpte er et brukt et fra Brio. låste meg helt på et stort og romslig fra Brio som jeg ikke klarte å finne nytt noe sted. Det har 2 hylleplater og skuff. God plass uten at det tar veldig stor plass.
Semydfe Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 (endret) Vi har stellekommode med integrert balje. Synes det er veldig praktisk. Kunne ikke tenkt meg å bade baby mens jeg selv står på knærne på hardt badegulv. Endret 30. november 2014 av Semydfe
Susa Skrevet 30. november 2014 #6 Skrevet 30. november 2014 Jeg har stellekommode med balje, men har faktisk aldri brukt den! Hadde badebalje til babyen i dusjen, med badestol oppi☺
beige Skrevet 30. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2014 Flere som har ei mening? klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal velge. Babyen vokser jo fort ut av et innebygd badekar, eller tar jeg feil? Og det blir mindre søl med badebalje i dusjen eller på håndduk på gulvet?
SaltnPepa Skrevet 30. november 2014 #8 Skrevet 30. november 2014 Vi har stellekommode med badebalje utenom og er fornøyde med det. Det er vel som du sier slik at de relativt raskt vokser ut av badebalje som er integrert i et stellebord, så på et eller annet tidspunkt må man jo begynne å bruke balje/badekar istedenfor.
Veggdyret Skrevet 1. desember 2014 #9 Skrevet 1. desember 2014 Vi har separat badebalje som kan settes oppå stellekommoden om man vil det, der sto den ca de første 3-4 månedene (og det var på vinteren og en veldig ren baby, så badet henne bare 1-2 ganger i uka). Brukte også badestol i balja omtrent like lenge. Etter det har balja stått på gulvet i dusjen, for hun spruter så godt hun kan, forsøker å reise seg, hiver leker over kanten, og er generelt en fare både for seg selv og for alt som bør være tørt. Ikke vært noe problem med vonde knær heller, hun leker jo stort sett selv og dersom hun er veldig møkkete så skyller jeg av henne med dusjen før/etter bad. Ikke nødvendig å sitte og skrubbe ungen. 1
beige Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2014 Vi har separat badebalje som kan settes oppå stellekommoden om man vil det, der sto den ca de første 3-4 månedene (og det var på vinteren og en veldig ren baby, så badet henne bare 1-2 ganger i uka). Brukte også badestol i balja omtrent like lenge. Etter det har balja stått på gulvet i dusjen, for hun spruter så godt hun kan, forsøker å reise seg, hiver leker over kanten, og er generelt en fare både for seg selv og for alt som bør være tørt. Ikke vært noe problem med vonde knær heller, hun leker jo stort sett selv og dersom hun er veldig møkkete så skyller jeg av henne med dusjen før/etter bad. Ikke nødvendig å sitte og skrubbe ungen. Takk for svar☺️ Har enda noen måneder igjen å bestemme meg på, men tror nok det blir badebalje utenom. Som du sier kan jeg jo sette badebaljen oppå kommoden de første månedene, før babyen begynner å sprute vann☺️
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Vi hadde bare stellematte oppå vaskemaskinen vi, enkelt og greit om man har den muligheten. Også badebalje i dusjen, den bruker hun ennå (snart 4), selv om hun egentlig er for stor til den, men hun liker seg godt oppi der. Anonymous poster hash: 540d2...ad3 1
beige Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #12 Skrevet 2. desember 2014 Vi hadde bare stellematte oppå vaskemaskinen vi, enkelt og greit om man har den muligheten. Også badebalje i dusjen, den bruker hun ennå (snart 4), selv om hun egentlig er for stor til den, men hun liker seg godt oppi der. Anonymous poster hash: 540d2...ad3 Har ikke vaskemaskina på badet, men det var jo lurt☺️ Kjenner virkelig ikke behovet for en stellekommode til 1500-3000kr når jeg heller kan kjøpe kommode, stellematte og badebalje som til sammen blir max 1000☺️
Gjest Solstråla88 Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Har ikke vaskemaskina på badet, men det var jo lurt☺️ Kjenner virkelig ikke behovet for en stellekommode til 1500-3000kr når jeg heller kan kjøpe kommode, stellematte og badebalje som til sammen blir max 1000☺️ Vi bruker bare en gammel kommode vi har. Også har vi kjøpt stokke flexi bath ved siden av. 1
*håper* Skrevet 2. desember 2014 #14 Skrevet 2. desember 2014 Hei vi har kjøpt en helt vanlig kommode fra IKEA (Hemnes kommode), fant en nesten helt ny til halv pris på finn.no. Og så har kjøpt en stellematte for å ha på toppen og en Badebalje utenom. det ble ca 750 kr totalt 1
beige Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. desember 2014 Prøver å overbevise samboeren min om at vi ikke trenger å kjøpe stellebord med innebygd badekar, fått flere gode argument her nå😄 takk alle sammen!
MarenogAron Skrevet 2. desember 2014 #16 Skrevet 2. desember 2014 Stemmer også for å ha badebalje utenom. Blir bare søl nedover kantene. Men en annen viktig ting når du skal ha stellebord: Kjøp et med kanter!!! Selv om man alltid har en hånd på ungen, er de helt vanvittig radke til å snu seg etter hvert. Når man har kant rundt blir det ikke like lett å gå utenfor. Vi har det som koster 695 på Ikea, og det funker helt supert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå