AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Skrevet 30. november 2014 Hei! Jeg har et spørsmål om søvn som jeg håper noen kan hjelpe meg med! Til vanlig pleier jeg å sove minst 6 timer, og ikke mer enn 7,5 timer per natt. Dette gjelder både i hverdager og i helgene. Jeg føler meg opplagt, og synes dette er et godt mønster for meg, da jeg blir trøtt på kvelden og derfor sovner lett til riktig tid, slik at jeg får nok antall timer søvn før jeg må opp på jobb/skole igjen. I går kveld glemte jeg å sette på vekkerklokken, noe som resulterte i at jeg sov 9 timer... Det er uvanlig mye for meg. Jeg er nå bekymret for at jeg ikke får sove til riktig tid i kveld, da jeg må legge meg tidlig (tidligere enn i går kveld) fordi jeg skal opp på jobb i morgen. Jeg vil helst ikke være kjempetrøtt i morgen pga. lite søvn, da jeg må være skjerpet når jeg har både jobb, og må lese til eksamen på tirsdag... Noen som vet om en natt med "for mye" søvn ut i fra det man er vant med, kan ødelegge søvnen for neste natt? Hilsen bekymret jente, 20 år. Anonymous poster hash: 8685d...3a3
absinthia Skrevet 30. november 2014 #2 Skrevet 30. november 2014 Det er sikkert individuelt, men for meg hadde det ikke skapt noen problemer å sove 9 timer.
pantora Skrevet 30. november 2014 #3 Skrevet 30. november 2014 En ting er hvertfall sikkert; å bekymre seg for ikke å få sove, gjør at man ikke får sove. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå