Gå til innhold

Erotisk chat - tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære liker å chatte sammen på erotisk chat, men den vi har pleid å chatte på har i det siste mistet mange av de faste folkene, og det er lite prat på fellesen. Så derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg noen erotiske chatter der det gjerne er en del "faste folk", og en del prat på fellesen? Vi liker godt å flørte både i fellesskap og litt mer privat, men vi liker begge best at det er med folk vi blir litt "kjent" med, vi synes det er kjekkest slik. Så godtfolk, noen som har noen anbefalinger??



Anonymous poster hash: 4a37c...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er et par, som vil flørte med andre på nettet???

Anonymous poster hash: 133cb...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eller for å presisere, vi er et par som allerede flørter med andre på nettet. For oss er det en måte å skape litt spenning, og dele fantasier, og ikke minst få litt inspirasjon;) Men chatten vi bruker er ikke lenger like kjekk som tidligere, så derfor lurer vi på hvilke alternativer som er der ute... Har prøvd å søke litt rundt, men det er veldig mye rart der ute, så om noen har konkrete tips hadde vi satt stor pris på det. Vanligvis når jeg googler noe, så er det kvinneguiden svaret finnes på, så tenker at det derfor kan være like lurt å gå rett til kilden, og spørre her inne :fnise:


Anonymous poster hash: 4a37c...40e



Anonymous poster hash: 4a37c...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...