NonJuan Skrevet 1. desember 2014 #61 Del Skrevet 1. desember 2014 - men jeg tror mange damer liker deg likevel! Hmmm, jeg håper jo det. Og jeg liker mange damer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 1. desember 2014 #62 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Det er vel Opplagt... Endret 1. desember 2014 av Frisørdama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 2. desember 2014 #63 Del Skrevet 2. desember 2014 Kom til Oslo som student. Synes vel egentlig at Oslo er et jævla høl og kommer meg ikke bort herfra med det første. Ha ha - stakkars liten, hvor skal du? Til Lost Angeles? Til så lenge kan jeg fortelle deg at her i Oslo er det mange høl, også noen veldig behagelige, du må bare ha øynene med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utoginn Skrevet 2. desember 2014 #64 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er vel Opplagt... Ja det skulle en tro For min egen del er det stikk motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 2. desember 2014 #65 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg elsker kaffe og drikker bare av krus. Derfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 5. desember 2014 #66 Del Skrevet 5. desember 2014 Fordi jeg syns det er et vakkert navn. Hvorfor C og ikke K som initial? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 5. desember 2014 #67 Del Skrevet 5. desember 2014 Det er en av karakterene i en av mine favorittegneserier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 5. desember 2014 #68 Del Skrevet 5. desember 2014 Ryddet for avsporinger og personangrep. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 5. desember 2014 #69 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg elsker kaffe og drikker bare av krus. Derfor. haha, jeg drikker også bare av krus! Jeg fordi jeg håper å få tittelen ... megler etter ferdig utdannelse, og siden jeg ikke har blitt fridd til, så er jeg ikke frue, men frøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 5. desember 2014 #70 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor C og ikke K som initial? Når jeg skulle velge brukernavnet så var første tanke Cleoptra med C. Forresten så ser det ikke like fint ut med K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 5. desember 2014 #71 Del Skrevet 5. desember 2014 Gjett Jeg aner ikke. Jeg har ikke peiling på latin eller hva det er for noe. For meg er du bare Corto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 5. desember 2014 #72 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg aner ikke. Jeg har ikke peiling på latin eller hva det er for noe. For meg er du bare Corto Corto kommer aldri tilbake aksepter det Endret 5. desember 2014 av Rhaegar Targaryen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 5. desember 2014 #73 Del Skrevet 5. desember 2014 Fordi jeg er stor i kjeften? Fordi jeg liker mat? Fordi jeg er nusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. desember 2014 #74 Del Skrevet 6. desember 2014 Fordi jeg er ond, ond, ond kvinne ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 6. desember 2014 #75 Del Skrevet 6. desember 2014 Liker lukten av bjørk. Liker bjørk som spretter. Liker den klisne sevja man får på fingrene når man ruller små bjørkeblader mellom dem. Elsker utsikten på steder det bare gror bjørkeris. I ettertid skjønner jeg at alle andre tenker noe helt annet. Det var jo litt teit da. Ja ja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. desember 2014 #76 Del Skrevet 6. desember 2014 Liker lukten av bjørk. Liker bjørk som spretter. Liker den klisne sevja man får på fingrene når man ruller små bjørkeblader mellom dem. Elsker utsikten på steder det bare gror bjørkeris. I ettertid skjønner jeg at alle andre tenker noe helt annet. Det var jo litt teit da. Ja ja, sånn kan det gå. tenker på noe helt annet? hva da - jeg syns du beskrev det skjønt. Nysprungen bjørkeris i motsol, mmmmnydelig. hva mer kan jeg tenke på? Fastelavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. desember 2014 #77 Del Skrevet 6. desember 2014 tenker på noe helt annet? hva da - jeg syns du beskrev det skjønt. Nysprungen bjørkeris i motsol, mmmmnydelig. hva mer kan jeg tenke på? Fastelavn? Ris på rumpen, selvsagt. Spankadoodledoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 11. desember 2014 #78 Del Skrevet 11. desember 2014 Corto kommer aldri tilbake aksepter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. desember 2014 #79 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Er jo ikke noen DonJuan Endret 11. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 11. desember 2014 #80 Del Skrevet 11. desember 2014 Hva gjør man vel ikke når man kjeder seg på en lørdag kveld? Stadig jeg lurer på hvorfor folk har det brukernavnet de har, så fortell gjerne hva det betyr, eller symboliserer, og hvorfor du valgte det! Kan starte med meg selv; Ønsket et kort og enkelt brukernavn, så jeg valgte Howl fra animefilmen Howl's Moving Castle, som er min favorittbarnefilm. Mitt brukernavn ble feilstavet gitt,men så ble det til at det ble brukt siden det var godkjent :-) Liker det ikke sånn overvettes selv,men oki :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå