Gå til innhold

Hvorfor valgte du ditt brukernavn?

Howl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest utoginn

Kom til Oslo som student. Synes vel egentlig at Oslo er et jævla høl og kommer meg ikke bort herfra med det første.

Ha ha - stakkars liten, hvor skal du? Til Lost Angeles?

Til så lenge kan jeg fortelle deg at her i Oslo er det mange høl, også noen veldig behagelige, du må bare ha øynene med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Meglerfrøken

Jeg elsker kaffe og drikker bare av krus. Derfor.

haha, jeg drikker også bare av krus!

Jeg fordi jeg håper å få tittelen ... megler etter ferdig utdannelse, og siden jeg ikke har blitt fridd til, så er jeg ikke frue, men frøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor C og ikke K som initial?

Når jeg skulle velge brukernavnet så var første tanke Cleoptra med C. Forresten så ser det ikke like fint ut med K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett

Jeg aner ikke. Jeg har ikke peiling på latin eller hva det er for noe. For meg er du bare Corto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg aner ikke. Jeg har ikke peiling på latin eller hva det er for noe. For meg er du bare Corto :)

Corto kommer aldri tilbake aksepter det

Endret av Rhaegar Targaryen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker lukten av bjørk. Liker bjørk som spretter. Liker den klisne sevja man får på fingrene når man ruller små bjørkeblader mellom dem. Elsker utsikten på steder det bare gror bjørkeris.

I ettertid skjønner jeg at alle andre tenker noe helt annet. Det var jo litt teit da. Ja ja, sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker lukten av bjørk. Liker bjørk som spretter. Liker den klisne sevja man får på fingrene når man ruller små bjørkeblader mellom dem. Elsker utsikten på steder det bare gror bjørkeris.

I ettertid skjønner jeg at alle andre tenker noe helt annet. Det var jo litt teit da. Ja ja, sånn kan det gå.

tenker på noe helt annet? hva da - jeg syns du beskrev det skjønt. Nysprungen bjørkeris i motsol, mmmmnydelig. hva mer kan jeg tenke på? Fastelavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker på noe helt annet? hva da - jeg syns du beskrev det skjønt. Nysprungen bjørkeris i motsol, mmmmnydelig. hva mer kan jeg tenke på? Fastelavn?

Ris på rumpen, selvsagt. Spankadoodledoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hva gjør man vel ikke når man kjeder seg på en lørdag kveld? :laugh:

Stadig jeg lurer på hvorfor folk har det brukernavnet de har, så fortell gjerne hva det betyr, eller symboliserer, og hvorfor du valgte det!

Kan starte med meg selv; Ønsket et kort og enkelt brukernavn, så jeg valgte Howl fra animefilmen Howl's Moving Castle, som er min favorittbarnefilm. :fnise:

Mitt brukernavn ble feilstavet gitt,men så ble det til at det ble brukt siden det var godkjent :-)

Liker det ikke sånn overvettes selv,men oki :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...