tusentakkforhjelp Skrevet 29. november 2014 #1 Skrevet 29. november 2014 Hei! Jeg er ganske dårlig i engelsk egentlig. For å si det rett ut Jeg tar tog til skolen hver dag, og bruker derfor mye tid på telefonen min, og apper. Jeg lurte derfor om noen visste om noen gode apper for å forbedre engelskkunskaper? for eksempel ordforåd, uttale osv? Tusen hjertelig takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #2 Skrevet 29. november 2014 Du trenger vel ikke apper? Bare sjekk på YT, der er det masse videoer. Anonymous poster hash: cc2aa...64b
serara Skrevet 29. november 2014 #3 Skrevet 29. november 2014 Hvilken telefon har du? App Store har mange språkapper du kan finne ved å bare søke "English".
tusentakkforhjelp Skrevet 29. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2014 Hvilken telefon har du? App Store har mange språkapper du kan finne ved å bare søke "English". jeg har iphone
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #5 Skrevet 30. november 2014 Jeg vil anbefale siden memrise, som også har egen app. Her kan du bruke andres kurs, eller lage ditt ord med ting du vil lære. Har brukt den selv til å pugge gloser, dog ikke på engelsk, men synes den fungerer veldig fint http://www.memrise.com/courses/english/english/ Anonymous poster hash: e818d...c09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå