Gå til innhold

Klør i underlivet og har ikke dusjet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er deprimert, og har ikke dusjet på fem dager, og det begynte plutselig å klø forferdelig i underlivet. Kan det ha noen sammenheng?

Ja jeg vet jeg er ekkel.

Anonymous poster hash: 797df...c09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har ikke nødvendigvis noen sammenheng. Man får ikke kløe kun av å ikke ha dusjet på fem dager.

Anonymous poster hash: be81b...258
Skrevet

Ta deg en dusj nå med en gang, så finner du litt mere ut av det. Kanskje hjelper det på humøret også.

Anonymous poster hash: c1264...4dc
Gjest bustyvel
Skrevet

Du orker å lage en tråd på kvinneguiden - men ikke dusje?

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynner ihvertfall å klø i hodebunnen når det er lenge siden jeg har vasket håret. Har du hår der nede? Kanskje det er noe av det samme? Ta deg en dusj og så føler du deg bedre og kan følge med på om kløen forsvinner :)

Anonymous poster hash: 29d15...239
  • Liker 2
Skrevet

Ja,det kan være en sammenheng.Det samles jo opp bakterier og avfallsstoffer der når du ikke har vasket deg på en stund.F.ek.rester av urin,utflod osv..

Anonymous poster hash: 9be9f...6d1
Skrevet

Det er noe av det dummeste jeg har lest i dag. Beklager. Har du noen gang vært så langt nede at du ikke har orket å dusje og spise?

• Liker 3
Skrevet

Jeg er deprimert, og har ikke dusjet på fem dager, og det begynte plutselig å klø forferdelig i underlivet. Kan det ha noen sammenheng?

Ja jeg vet jeg er ekkel.

Dette er ikke svar på det du spør om, men tenkte jeg kunne komme med et lite forslag. Min og din depresjon utarter seg nok helt forskjellig, men jeg har funnet ut at å dusje rett før jeg legger meg, er mer overkommelig enn å dusje når jeg står opp.

Og nei, du er ikke ekkel i det hele tatt :)

Anonymous poster hash: 355cd...cc4

Skrevet

Hvis du er så deprimert at du ikke gidder å vaske deg får du ta kontakt med psykiatrien. Tør ikke tenke på odøren i hjemmet ditt nå. Hvis du ikke har dusjet på 5 dager har du vel neppe luftet eller kasta søpla heller. Skaff deg heller hjelp. Det får du ikke på kg.

Ja, det kan føre til kløe når man ikke vasker seg på 5 dager. Jeg får kløe hvis jeg ikke dusjer på et døgn.

Anonymous poster hash: f70fa...48b

Skrevet

Jeg kan orke å skrive noe her inne, men orker ikke flytte klesvasken over i tørketrommelen, den kan ligge i fler dager... så må jeg vaske på nytt. Toppen av latskap. Og du vet du er lat når du sitter i senga og skulle ønske du lå!

Anonymous poster hash: b400e...1b9

Skrevet

Hvis du er så deprimert at du ikke gidder å vaske deg får du ta kontakt med psykiatrien. Tør ikke tenke på odøren i hjemmet ditt nå. Hvis du ikke har dusjet på 5 dager har du vel neppe luftet eller kasta søpla heller. Skaff deg heller hjelp. Det får du ikke på kg.

Ja, det kan føre til kløe når man ikke vasker seg på 5 dager. Jeg får kløe hvis jeg ikke dusjer på et døgn.

Her tar du litt feil, gitt.... I tillegg lite forståelsesfull for andres livssituasjon. Dessuten; ikke alle lukter stygt om de ikke har dusjet på fem dager.

Tror ikke ts går glipp av noe ved at du ikke kommer på besøk, for å si det sånn!

Anonymous poster hash: 355cd...cc4

Skrevet

Jeg er i psykiatrien og begynner i behandling etter nyttår, men det er fortsatt helt normalt og ikke orker å dusje når man er deprimert. Det er energikrevende, og jeg føler meg like skitten etterpå og ligger bare i senga uansett. Jeg er under 18, så bor hjemme med foreldrene mine dermed trenger jeg ikke gå ut med søpla ;)

MEN jeg har dusjet og kløen ga seg heldigvis :)

Skrevet

Vet at det å komme seg i dusjen er et stort tiltak når man er deprimert. Anbefaler deg å ihvertfall vaske deg med en vaskeklut. og ha som mål å greie å dusje en gang i uken. Gjerne sett av et fast tidspunkt.

Hilsen hun som ikke har vasket gulvet i leiligheten på 3 uker :(

Anonymous poster hash: f75bb...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...