Gå til innhold

Hvilken kroppsfasong har jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv trodd og hørt, at jeg har timeglass. Men nå begynner jeg å stusse.

Bysten min er ikke spesielt stor. Jeg har gått mye opp og ned i vekt, så jeg har en håndfull hengepupper (litt større enn en håndfull da mtp jeg har små hender). Jeg har ganske kraftige ribbebein, de står litt ut og er brede. Midjen min er mye smalere enn både skuldre og hofter. Jeg er ca. 100 rundt bysten og 100 rundt rumpa, mens rundt midjen er jeg litt under 78 cm. Hoftene mine er veldig høye, så og si parallelle med navlen. Sliter pga dette med å finne jeans. Rumpa mi er rar, egentlig. Eksen min mente den var stor nok og fin, men jeg syns den er liten. Er på en måte litt firkantet (er under trening, hehe). Har ridebukselår, lårene mine er KRAFTIGE men har en del muskler (gode gener) i beina. Normale armer, en smule brede skuldre. Syns det ser ut som skuldrene er litt bredere enn hoftene, har ikke målt dem men tror dette er bare noe jeg tror fordi selvbildet mitt er så dårlig som det er.

Har vært på jakt etter en side hvor jeg skriver inn målene mine og får opp hvilken form jeg har, men det finnes ikke tydeligvis?

Anonymous poster hash: 6701e...972
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bilde?

Anonymous poster hash: aabf5...224
Skrevet

Har dessverre synlige tatoveringer som er veldig lette å kjenne igjen, så tør ikke i fare for å bli gjenkjent.

Anonymous poster hash: 6701e...972
Skrevet

Det er nok drueklase eller stjernefrukt.

Anonymous poster hash: 4ad36...1ca
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...