AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #61 Skrevet 1. desember 2014 Helt ærlig synes jeg hun var helt gjennomsnittlig. Ikke noen jeg ville lagt merke til da. Selv om hun ikke er ei du ville lagt merke til, er hun vel over snittet? Om man går utifra en skala fra 1-10 er vel gjennomsnittet på 5, og du er vel enig i at hun i hvert fall er en 6 eller 7? I så fall er hun jo over snittet, selv om du ikke synes hun er en 9er (slående vakker) Anonymous poster hash: e3fce...62c
Gjest avocadoen Skrevet 1. desember 2014 #62 Skrevet 1. desember 2014 Selv om hun ikke er ei du ville lagt merke til, er hun vel over snittet? Om man går utifra en skala fra 1-10 er vel gjennomsnittet på 5, og du er vel enig i at hun i hvert fall er en 6 eller 7? I så fall er hun jo over snittet, selv om du ikke synes hun er en 9er (slående vakker) Anonymous poster hash: e3fce...62c Jeg synes hun er gjennomsnittlig. Skalagreier driter jeg i. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #63 Skrevet 1. desember 2014 Jeg synes hun er helt nyyydelig! Anonymous poster hash: 87085...490
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #64 Skrevet 1. desember 2014 Jeg synes hun er gjennomsnittlig. Skalagreier driter jeg i. Skalaen var bare for å sette det i en sammenheng. Om hun er gjennomsnittlig betyr jo det at flertallet ser ut som henne. Lurer hvor du bor hvor det er vanlig at de fleste er så pene? Jeg synes heller ikke hun er SÅ vakker, men over gjennomsnittet blant vanlige folk. Anonymous poster hash: e3fce...62c
Gjest Trollkarlen Skrevet 1. desember 2014 #65 Skrevet 1. desember 2014 Veldig pen, men litt "kjedelig pen" så ikke den vakreste jeg har sett. Jepp, som om en kunster hadde blitt bedt om å male en pen kvinne som faller i smak hos mange, det blir jo litt kjedelig. Er jo selvfølgelig pen, men blir litt sånn ja hun kan man finne på leverposteiboksen liksom
Sandie Skrevet 1. desember 2014 #66 Skrevet 1. desember 2014 Ordinært pen.Ikke noe spesiell.Det går 100 på dusinet av slike som henne.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #67 Skrevet 1. desember 2014 Det jeg synes skiller henne fra mange andre er den enorme utstrålingen og at hun ser veldig snill og blid ut. Anonymous poster hash: e3fce...62c
Gorgonzola Skrevet 1. desember 2014 #68 Skrevet 1. desember 2014 Helen Owen er utrolig populær på Instagram, ..... Er klar over at dette er veldig overfladisk, utseende betyr virkelig ikke så mye i det store og hele, Jo det gjør det. Det betyr faktisk nesten alt, særlig hvis du er jente. Og det er mest jenters skyld. Til den omtalte: Normalt søt "girl-next-door", gir litt vibber der og da (om jeg ser henne på bussen/gata), glemt når jeg runder neste sving. Sorry
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #69 Skrevet 1. desember 2014 Jo det gjør det. Det betyr faktisk nesten alt, særlig hvis du er jente. Og det er mest jenters skyld. Til den omtalte: Normalt søt "girl-next-door", gir litt vibber der og da (om jeg ser henne på bussen/gata), glemt når jeg runder neste sving. Sorry Spørs hva du ser på som viktig her i livet. Om det er å være en god venninne, mamma, ektefelle og medmenneske betyr det ikke så mye så lenge du selv er komfortabel og fornøyd med deg selv. Er ikke alle som har som mål å bli sett på som den deiligste i gata, men som bare ønsker å finne seg en snill og god mann å dele livet med. Og det kan man selv om man ikke ser ut som en modell om man har et godt hjerte. Men selvsagt, alle merker jo presset fra media, andre mennesker osv om å se pene ut, men det er jo bare viktig på overflaten. For å ha et godt liv er det andre ting som er viktigere. Mange pene som sliter med feks psykiske problemer, spiseforstyrrelser osv også, så man har ingen garantier. Skal sies at jeg til tider er litt jålete selv og opptatt av å se best mulig ut, men jeg mener samtidig at det er viktig at utseende ikke blir det viktigste i livet til folk! Anonymous poster hash: e3fce...62c
Gorgonzola Skrevet 1. desember 2014 #70 Skrevet 1. desember 2014 men jeg mener samtidig at det er viktig at utseende ikke blir det viktigste i livet til folk! Det mener jeg også, bare for å være tydelig på det
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #71 Skrevet 1. desember 2014 Det mener jeg også, bare for å være tydelig på det Da betyr det heller ikke "nesten alt" som du påstår i forrige kommentar?! Om ikke målet er å bli sett på som et sexobjekt. Anonymous poster hash: e3fce...62c
Gjest Olivia Benson Skrevet 1. desember 2014 #72 Skrevet 1. desember 2014 Pen jente, men ikke noe mer enn det for min del.
Gorgonzola Skrevet 1. desember 2014 #73 Skrevet 1. desember 2014 Da betyr det heller ikke "nesten alt" som du påstår i forrige kommentar?! Om ikke målet er å bli sett på som et sexobjekt. Misforstått - kanskje med vilje??? Det er vel en viss forskjell på om kvinner (generelt) gjør hva de kan for å bli sett på som et sexobjekt vs. om menn (generelt) ser på kvinner (primært) som et sexobjekt, eller ???? Kvinner er ekstremt opptatt av utseende. Både sitt eget men enda mer andres. Og det utbasuneres, måles, skrives, filmes, omtales og brukes opp og i mente. Mindre smarte, men til dels suksessfulle, gutter er også like opptatt av det. Fotballspillere f.eks. Bottom line på (veldig) generelt grunnlag; kvinners primærkapital er (og blir?) utseende. Desverre (for mange) og heldigvis (for noen). Kvinner, som kjønn, har (blant annet) eksklusivitet på å være "noens" (typisk trofé). Dere kan (med visse forutsetninger) skape en karriere på utseende. Det er svært få, om noen, menn forunt. Lik det eller ei. Slik er verden.
Gjest avocadoen Skrevet 1. desember 2014 #74 Skrevet 1. desember 2014 Skalaen var bare for å sette det i en sammenheng. Om hun er gjennomsnittlig betyr jo det at flertallet ser ut som henne. Lurer hvor du bor hvor det er vanlig at de fleste er så pene? Jeg synes heller ikke hun er SÅ vakker, men over gjennomsnittet blant vanlige folk. Anonymous poster hash: e3fce...62c Du synes hun er pen ja. Jeg synes ikke hun er særlig pen. Det betyr bare at skjønnhet er i øyet som ser. Det som er vakkert for deg er ikke vakkert for meg. Skjønner? Finner egentlig ikke noe jeg synes er særlig pent med ansiktet hennes. Jeg er dog heterofil så hva jeg mener bør ikke bety så mye. Jeg synes f.eks at Amanda Seyfried er mye penere, men jeg vil ikke tro alle andre synes det. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT34zbfBuTUP_0LFtS8LY-FzDvbXfD5zbDMHP_IETiG-i3Ww7jt
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #75 Skrevet 1. desember 2014 Misforstått - kanskje med vilje??? Det er vel en viss forskjell på om kvinner (generelt) gjør hva de kan for å bli sett på som et sexobjekt vs. om menn (generelt) ser på kvinner (primært) som et sexobjekt, eller ???? Kvinner er ekstremt opptatt av utseende. Både sitt eget men enda mer andres. Og det utbasuneres, måles, skrives, filmes, omtales og brukes opp og i mente. Mindre smarte, men til dels suksessfulle, gutter er også like opptatt av det. Fotballspillere f.eks. Bottom line på (veldig) generelt grunnlag; kvinners primærkapital er (og blir?) utseende. Desverre (for mange) og heldigvis (for noen). Kvinner, som kjønn, har (blant annet) eksklusivitet på å være "noens" (typisk trofé). Dere kan (med visse forutsetninger) skape en karriere på utseende. Det er svært få, om noen, menn forunt. Lik det eller ei. Slik er verden. Jeg skjønner fortsatt ikke at du mener at utseende betyr nesten alt. En god karriere kan de aller fleste få om de er normalt oppegående og tar seg en utdannelse. De færreste kvinner ønsker å være noens "trofè".. Anonymous poster hash: e3fce...62c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #76 Skrevet 1. desember 2014 Du synes hun er pen ja. Jeg synes ikke hun er særlig pen. Det betyr bare at skjønnhet er i øyet som ser. Det som er vakkert for deg er ikke vakkert for meg. Skjønner? Finner egentlig ikke noe jeg synes er særlig pent med ansiktet hennes. Jeg er dog heterofil så hva jeg mener bør ikke bety så mye. Jeg synes f.eks at Amanda Seyfried er mye penere, men jeg vil ikke tro alle andre synes det. https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT34zbfBuTUP_0LFtS8LY-FzDvbXfD5zbDMHP_IETiG-i3Ww7jt Joda, jeg er veldig enig i det. Skjønnhet er subjektivt og godt er det;-) Anonymous poster hash: e3fce...62c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #77 Skrevet 1. desember 2014 syns hun var søt jeg:) er da lov å ikke synes at folk er pene og:) smak og behag! Men så ser hun veldig sprudlende og blid ut også da. Og bildene ser jo ikke akkurat amatørmessige ut. Det hjelper jo på litt også, ikke bare utseendet Anonymous poster hash: 32d40...927
Goodheart<3 Skrevet 24. januar 2015 #78 Skrevet 24. januar 2015 Synes Helen Owen ser så søt og blid ut, veldig fin utstråling!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #79 Skrevet 24. januar 2015 Ja pen. Fin utstråling og ser sunn og frisk ut, velstelt. Anonymous poster hash: fa3ae...570
kjøttmeis Skrevet 24. januar 2015 #80 Skrevet 24. januar 2015 Ja, hun er veldig pen i mine øyne. Men så har vi jo alle ulike preferanser/syn på utseende. Hun virker blid og åpen (førsteinntrykk av bildene), og det trekker opp. Jeg synes det finnes så utrolig mange pene mennesker her i verden, og forskjellen er bare at de er pene på forskjellige måter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå