Seterjenta Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 23. februar 2005 Vi reiser 17.august... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kali- Skrevet 30. mars 2005 #22 Del Skrevet 30. mars 2005 Så fin webside dere har! :D Var det sånn at du lager smykkene du og brudepikene skal ha?? I såfall må jeg bare få si hvor imponert jeg er! *Gestikulere* Såååååååååå imponert! På en skala fra |-| til |-----| er jeg |------------| imponert, nemlig! Jeg tror nok at jeg kommer til å bruke websiden din litt framover i min egen planleggingsfase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 30. mars 2005 Hei! Så koselig å høre! Er forholdsvis fornøyd med hjemmesida, men det er mye som står igjen der enda...Men, vi er da godt igang! Ja, jeg lager smykkene selv... Har ikke helt bestemt meg for hvordan de skal se ut enda, men tiaraen min er hvertfall ferdig! Håper du legger inn en hilsen i gjesteboka vår da...det synes vi er så koselig!! Jeg oppdaterer jevnlig, så det er bare å følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 30. mars 2005 PS, du har jo fin hjemmeside selv du jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. mars 2005 #25 Del Skrevet 30. mars 2005 Så flink du er Therese!!! Enkel og fin tiara du lager...så nå er jeg spent på å se resten av det du får til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #26 Del Skrevet 30. mars 2005 Sitat ...så nå er jeg spent på å se resten av det du får til!!! Ja...det er jeg også!! :-? Klarer bare ikke å bestemme meg for hva jeg skal lage... Blir kanskje illusjons-smykke (svevende perler og krystaller...) eller kanskje ikke...! Noen som har tips kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå