Gå til innhold

Sytetråden min!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

I stedet for at jeg lager nye tråder hver gang jeg føler for å "syte litt" så lager jeg en tråd der jeg skriver alt som plager meg, vil få ut osv.. Som en blogg/dagbok.

Har noe jeg vil få ut nå. DAMA til broren min er et problem! Hun prøver å psyke meg ned og ødelegge meg! Broren min tror så klart på henne. De har barn i lag også. Stakkars barn som har henne til mor. Jeg vet hun prøver å få meg til å begynne med rus igjen for fullt. Hun vet jeg er langt nede og vil få meg enda mer ned. Familien min tror ikke på meg. Broren min påstår at det er jeg som er gal. Dama hans har til og med nevnt for broren min at jeg må bli innlagt!! Jeg har ikke gjort dama noe som helst, jeg forstår ikke hvorfor hun ikke liker meg!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun snakker stygt til meg, får ting som hun har gjort til å virke som det er min feil hvis du skjønner. Sier hvor misslykka jeg er og at broren min er en normal mann og kan ikke fatte at han er storebroren til en sånn idiot osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

I stedet for at jeg lager nye tråder hver gang jeg føler for å "syte litt" så lager jeg en tråd der jeg skriver alt som plager meg, vil få ut osv..

Har noe jeg vil få ut nå. DAMA til broren min er et problem! Hun prøver å psyke meg ned og ødelegge meg! Broren min tror så klart på henne. De har barn i lag også. Stakkars barn som har henne til mor. Jeg vet hun prøver å få meg til å begynne med rus igjen for fullt. Hun vet jeg er langt nede og vil få meg enda mer ned. Familien min tror ikke på meg. Broren min påstår at det er jeg som er gal. Dama hans har til og med nevnt for broren min at jeg må bli innlagt!! Jeg har ikke gjort dama noe som helst, jeg forstår ikke hvorfor hun ikke liker meg!

Hvis du ikke må omgåes dem,så hold deg litt på avstand?

Flytt om du kan om dere alle bor nær hverandre. Du må vise deg selvstendig og uavhengeig,og da tror jeg de får mer respekt? Ikke at du ikke fortjener det nå altså,men at de rundt deg kanskje må oppleve deg sånn for å få øynene opp?

Så sender du kort og småting til onkelbarna,hold kontakt med broren din på en måte som ikke involverer den dama hans.

Dette kan du jo gjøre selv om dere bor i nærheten av hverandre. De har litt for mye makt over deg. Vis dem hvem som bestemmer over deg,og hvordan du skal ha det : Nemlig du selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke må omgåes dem,så hold deg litt på avstand?

Flytt om du kan om dere alle bor nær hverandre. Du må vise deg selvstendig og uavhengeig,og da tror jeg de får mer respekt? Ikke at du ikke fortjener det nå altså,men at de rundt deg kanskje må oppleve deg sånn for å få øynene opp?

Så sender du kort og småting til onkelbarna,hold kontakt med broren din på en måte som ikke involverer den dama hans.

Dette kan du jo gjøre selv om dere bor i nærheten av hverandre. De har litt for mye makt over deg. Vis dem hvem som bestemmer over deg,og hvordan du skal ha det : Nemlig du selv.

Jeg bor i kjelleren hos mamma, kan kalle det egen liten leilighet. Egen stue, kjøkken osv.. Jeg bor der enda pga sjukdommen til mamma. Hun trenger ofte hjelp. Broren min og dama bor et lite stykke fra oss. En dag skal jeg flytte bort, men tror ikke det blir så mye bedre. Hun blander seg alltid inn når jeg vil ha kontakt med broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg bor i kjelleren hos mamma, kan kalle det egen liten leilighet. Egen stue, kjøkken osv.. Jeg bor der enda pga sjukdommen til mamma. Hun trenger ofte hjelp. Broren min og dama bor et lite stykke fra oss. En dag skal jeg flytte bort, men tror ikke det blir så mye bedre. Hun blander seg alltid inn når jeg vil ha kontakt med broren min.

Da ville jeg tat helt avstand en tid. Om broren din spør hvorfor når de har gått en tid,så får du si at ikke takler at dama hans holder på som hun gjør. Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å prøve det.

Syns jo litt synd på broren din også da,for han virker være veldig defensiv i forhold til henne.

Bra du hjelper moren din. Burde jo være et pluss da? Men noen er dessverre "familiens sorte får",-lenge etter at det er blitt hvitt. Beklageligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Jeg har sagt til broren min at hun der får ikke ødelegge meg mer. Han ble sur for at jeg tror så "vondt" om henne men han får tro hva han vil. Har ikke hørt fra han nå. De kommer hjem nærmere jul. Gruer meg!

Hun er også sur på meg for hun har fått vite av broren min sikkert. At jeg har gjort ei 16 år gammel jente gravid. Hun hater meg pga det også.

Jeg har også hørt fra hun 16 åringen i går kveld og nå skal hun ikke ta abort likevel!! Hun forvirrer meg! Først vil hun og nå vil hun ikke, og forventer at jeg skal være en far for ungen. Hvordan skal jeg egentlig klare det når jeg nesten ikke klarer å ta vare på meg selv. Å med ei heks (dama til broren min) som blander seg inn i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be happy in front of your haters. It kills them!



Anonymous poster hash: d9d19...a40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Be happy in front of your haters. It kills them!

Anonymous poster hash: d9d19...a40

Ja jeg prøver. Men hun der er ikke lett å ta knekken på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Dama til broren min har tatt kontakt med hun på 16 jeg lå med. Jeg vet ikke hva de snakker om men jeg vet de hakker ned på meg eller planlegger noe :/ HUN sier vel løgner om meg som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for at jeg lager nye tråder hver gang jeg føler for å "syte litt" så lager jeg en tråd der jeg skriver alt som plager meg, vil få ut osv..

Har noe jeg vil få ut nå. DAMA til broren min er et problem! Hun prøver å psyke meg ned og ødelegge meg! Broren min tror så klart på henne. De har barn i lag også. Stakkars barn som har henne til mor. Jeg vet hun prøver å få meg til å begynne med rus igjen for fullt. Hun vet jeg er langt nede og vil få meg enda mer ned. Familien min tror ikke på meg. Broren min påstår at det er jeg som er gal. Dama hans har til og med nevnt for broren min at jeg må bli innlagt!! Jeg har ikke gjort dama noe som helst, jeg forstår ikke hvorfor hun ikke liker meg!

Legges inn hvor og for hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gale hus som hun kaller det. For jeg er gal i følge henne.

Hva er det du har gjort som gjør at hun mener du er såpass gal at du bør være innlagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det du har gjort som gjør at hun mener du er såpass gal at du bør være innlagt?

Jeg har ruset meg og hun vet jeg sliter psykisk. Dessuten har hun aldri likt meg. Hvorfor aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ruset meg og hun vet jeg sliter psykisk. Dessuten har hun aldri likt meg. Hvorfor aner jeg ikke.

Kanskje det er lurt å ta i mot litt hjelp hvis du sliter psykisk og i tillegg har eller har hatt rusproblemer? Nå er jo sikkert ikke hun den rette til å bedømme om du bør legges inn eller ikke, det får det være opp til profesjonelle å finne ut av, men noen form for hjelp burde du kanskje ta i mot for din egen del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er lurt å ta i mot litt hjelp hvis du sliter psykisk og i tillegg har eller har hatt rusproblemer? Nå er jo sikkert ikke hun den rette til å bedømme om du bør legges inn eller ikke, det får det være opp til profesjonelle å finne ut av, men noen form for hjelp burde du kanskje ta i mot for din egen del?

Jeg går jo til psykolog da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har en skikkelig dårlig dag! Føler ingen liker meg. Vennene mine har det så travelt i jula. Er ikke i humør til å gå ut i dag. Alt jeg sier til folk blir feil eller tatt som negativitet. Mine meninger blir alltid hakket på. Folk blir sur hvor enn jeg er. Lei. Sorry rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...