Gjest Indianlady Skrevet 25. juli 2004 #1 Skrevet 25. juli 2004 Hei :-) Jeg har slitt med en del blærekatarr i det siste.Nå er det et nydelig badevær i Oslo.Jeg har lyst å dra på stranda men tørr ikke grunn for å fryse på meg blærekatarr. Har dere noen tips? hilsen
Junebug Skrevet 25. juli 2004 #3 Skrevet 25. juli 2004 Skal du bade, bør du ha med to bikinier/badedrakter - en "våtdrakt" og en "tørrdrakt". Bruk den ene når du bader og den andre når du soler deg, slik at du ikke sitter i våt bikini og fryser på deg en blærekatar. Andre tips mot blærekatar: - drikk masse, all type drikke hjelper - men tranebærjuice er best - tranebærkapsler - C-vitamin - kjerringrokkte - ikke frys, spesilet ikke på føtter og underlivet
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Om du er plaget, så drikk appelsinjuice hver dag. Eks til frokost.
Gjest StoreSky Skrevet 25. juli 2004 #5 Skrevet 25. juli 2004 Tranebærjuice skal hjelpe mot blærekatarr. Nope. Tranbærjuice er altfor utvannet (for surt ellers) Men prøv tranbærkapsler!! Som er konsentrert tranbær -kan has i drikke eller i mat eller spises hele (litt store tabletter..) Datteren min på fem får dette når hun er plaget.
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #6 Skrevet 25. juli 2004 Leger nbefaler også juice til personer som er plaget. hiv gjerne på et par c-vitaminpiller også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå