Gå til innhold

Silikon - har noen opplevd det samme?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei, håper det er noen der ute som kan svare meg på dette!

Den 12.11 tok jeg silikon ved akademikliniken på Ullevål. Er storfornøyd med både personalet, opplevelsen og det "midlertidige" resultatet (les: vil ikke se endelig resultat før 6 mnd etter operasjon!)

Noe som jeg fant litt skremmende og sjokkerende var at brystene mine så helt fine ut rett etter operasjonen (alle jeg kjenner og lest om på nett nett har fortalt/skrevet de ser jævlige ut, er full av blåmerker og er misformet). Senere har jeg heller ikke hatt blåmerker eller lagt merke til noen hevelse. Protesene har falt ned veldig pent, og alt er "solskinn". Jeg hadde minimalt med smerter, kunne ligge flatt uten ubehag fra og med første kveld og hadde ingen problemer med å bevege meg ut dag 2 etter operasjon. Kroppen min reagerer overraskende bra til denne operasjonen, noe som jeg har forstått ikke er normalt.

Jeg er bekymret - burde jeg være det?

Endret av Camilla^
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Samme gjorde min kropp. Operasjonen gikk strøkent, og jeg hadde ingen blåmerker, unormale hevelser osv. Kirurgen sa at det var individuelt. Noen reagerer kraftig, andre mildt. Jeg var veldig opptatt av å ta vare på kroppen og helsen min både før og etter operasjonen og sitter igjen med et meget bra resultat.

Det eneste du må være forsiktig med er å ikke overbelaste kroppen din bare fordi det virker som den tåler det. Ikke ligg flatt bare fordi du kan. Gjør akkurat slik som kirurgen har gitt instruks om og følg informasjonen som står i heftet til sykehuset :)

Rett etter operasjonen så mine også helt perfekte ut. Tror ikke det er unormalt :) Husk at de med skrekkhistorier roper høyest.

Endret av Verify

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...