AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Hei! Jeg er en jente på 20 år. Jeg har siden september våknet 3 ganger med smerter i nedre del av magen, og tisser blod. Det har svidd fælt når jeg har tisset. Første gang dro jeg til legen med en gang, og de trodde det var urinveisinfekjson, og jeg fikk antibiotika. Smertene bedret seg fort, men da jeg var ferdig på kuren merket jeg fortsatt at det kunne svi når jeg tisset. Noen uker senere skjedde akkurat det samme igjen. Jeg tok da resten av antibiotikaen jeg hadde her hjemme, og det bedret seg. Denne uken skjedde det igjen, og jeg dro til legen. Tok urinprøve og fikk en ny type antibiotika mot urinveisinfekjson. Fikk idag svar på urinprøven, og de kunne ikke finne noe unormalt, og ba meg bare fortsette på antibiotikakuren. Hva kan dette være? Føles på mange måter som en urinveisinfekjson, bare at jeg har litt smerter i korsryggen, og jeg får noen ganger smerter som kan minne om mensensmerter. Anonymous poster hash: ba7d4...36a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Nyebekkenbetenelse. Anonymous poster hash: bc0ba...462
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Klamydia.Anonymous poster hash: 4f6f8...3ea
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Nyebekkenbetenelse. Anonymous poster hash: bc0ba...462 Hadde det vært nyrebekkenbetennelse hadde hun merket det ganske fort. Smertene er så store at man ikke kan gå, og man blir gjerne innlagt. Har de testet bakteriene mot antibiotikaen du får? Kan være at den er resistent mot bakteriene, og da selv om du merker en bedring så dreper den ikke alle bakteriene. Har skjedd meg et par ganger, og da har jeg fått nyrebekkenbetennelse og blitt innlagt begge gangene. Anonymous poster hash: b04fc...5a5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Klamydia.Anonymous poster hash: 4f6f8...3ea Trådstarter her. Ville man ikke kunnet sett det på urinprøven jeg tok? Anonymous poster hash: ba7d4...36a
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Har de dyrket opp prøven din og sjekket hvilken type bakterier det her? Om du ikke har bedt dem teste for klamydia har de nok ikke gjort det. Anonymous poster hash: b090c...124
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Vær så snill å sjekk dette! Ikke for å skremme deg, men rød urin var symptomet som førte til at min datters nyrekreft ble oppdaget. Du sier det svir, da er det sannsynligvis noe annet. Men uansett skal dette tas alvorlig av lege når det har skjedd 3 ganger.Anonymous poster hash: 7a116...707
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå