AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg er ikke gravid, selvom det høres ut som graviditetssymptomer har ikke hatt ubeskyttet sex, har vært ekstremt forsiktig sånn sett, og har hatt mensen, men: Jeg har den siste uken blitt så lett kvalm. F.eks så jeg en reklame for fisk, der fisken var tegnet (samme som har den hold i torsken - reklamen. "Noen liker torsk, andre liker sei, noen liker hyse"), og ble så kvalm av tegningene at jeg måtte snu meg vekk! Det er helt ulikt meg, hvem blir kvalm av en reklame med tegnet fisk? Blir også generelt kvalm av mye annet rart, f.eks svinekjøtt. Blir kvalm av tanken på å spise svin. Det er også ulikt meg. Og merker lukter veldig godt, blir fort kvalm av lukter, takler ikke enkelte lukter. Er også litt slapp og deprimert for tiden. Men hvilke fysiologiske forandringer i kroppen/sykdommer kan gi slike symptomer? Hjelp!Anonymous poster hash: b1011...64b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Jeg sliter også med vonde lukter i nesa, men det kommer helt uten påvirkning som du har, jeg tror for min del at det handler om at jeg har kronisk bihulebetennelse. Lukter som ikke finnes kan komme som bivirkning av noen medikamenter. Bruker du medisin bør du sjekke vedlegg i pakken. Ellers er det vel en del psykiske tilstander som kan gi hallusinasjoner, men vet ikke om det gjelder lukt, kanskje mer lyder. Det kan også være tegn til skader i hjernen. Om jeg var deg ville jeg ha tatt meg en tur til legen og bedt om MR av hodet. Lykke til og god bedring. Anonymous poster hash: e2f56...ce2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Jeg sliter også med vonde lukter i nesa, men det kommer helt uten påvirkning som du har, jeg tror for min del at det handler om at jeg har kronisk bihulebetennelse. Lukter som ikke finnes kan komme som bivirkning av noen medikamenter. Bruker du medisin bør du sjekke vedlegg i pakken. Ellers er det vel en del psykiske tilstander som kan gi hallusinasjoner, men vet ikke om det gjelder lukt, kanskje mer lyder.Det kan også være tegn til skader i hjernen.Om jeg var deg ville jeg ha tatt meg en tur til legen og bedt om MR av hodet. Lykke til og god bedring. Anonymous poster hash: e2f56...ce2 Tar ikke dette innlegget helt på alvor, du synser veldig og synes slutningene dine virker både dramatiske og ulogiske ift hva jeg opplever.. Jeg har ikke bihulebetennelse, jeg har ikke "vonde lukter i nesa", jeg reagerer på lukter (f.eks bæsjebleie, parfyme, søppel, mat) og kan bli kvalm. Dette er lukter som andre også merker, men det jeg opplever er at jeg kan bli kvalm av lukter som tidligere var OK, eller som ikke fremprovoserte noen reaksjon hos meg. Og nei, jeg hallusinerer heller ikke. Kan det være pms?nei, hadde mens for en uke siden ca. Hva annet kan det være, noe som er litt mer logisk enn førstnevnte?Anonymous poster hash: b1011...64b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 DyttAnonymous poster hash: b1011...64b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Hva annet kan det være, noe som er litt mer logisk enn førstnevnte?Anonymous poster hash: b1011...64b Vel, fakta er at dersom du ikke er gravid, ikke er psykisk syk og ikke bruker medisiner, så er diverse hjernerelaterte tilstander det som slår meg. Anonymous poster hash: 2e32a...b85
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Anbefaler ellers Google og/eller lege.Anonymous poster hash: 2e32a...b85
Leini Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Har hatt det slik innimellom. Tar det som litt forskyvninger i syklus. Går raskt over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå