Gå til innhold

"Bandasje kjole"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse kjolene? f.eks slik som denne http://www.miinto.no/p-392327-amelia-bandage-dress-black

Synes de ser veldig fine ut på modellen, men hvordan er det når man ikke er syltynn? Er ikke overvektig, men har litt magefett:P Noen som vet hvordan de er i stoffet? Hvis den er litt tykk i stoffet, blir det ikke så synlig:)

Synes slik som den på linken er fin, fordi de ikke er så korte! Lei av kjoler som sklir opp på ryggen etter to minutter.

Skal i bryllup i desember, tror dere en slik kjole passer til det? Er foreldrene mine på over 50 som gifter seg, så det er ikke noe brudekjole-bryllup:)

Anonymous poster hash: 0c8c9...d8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig utrendy nå, iallfall.

Anonymous poster hash: 8116c...9fc
  • Liker 2
Skrevet

bandasjekjoler er stort sett kjempe fine!

Hvis du kjøper en i et litt tykkere materiale gjør d ingenting om du ikke er kjempe tynn:) (tror det heter rayon det stoffet som brukes på de tykkere kjolene mine) Har selv 3 stk og er kjempe fornøyd:)

Eneste jeg lurer på er om sort kjole er ok i bryllup? Men om foreldrene dine ikke er så nøye på det så er det nok bare å "kjøre på" .

• Liker 1
Skrevet

Fin kjole! Hvis du er redd for litt mage så kan jo en lett hold in strømpebukse hjelpe! :)

• Liker 1
Skrevet

bandasjekjoler er stort sett kjempe fine!

Hvis du kjøper en i et litt tykkere materiale gjør d ingenting om du ikke er kjempe tynn:) (tror det heter rayon det stoffet som brukes på de tykkere kjolene mine) Har selv 3 stk og er kjempe fornøyd:)

Eneste jeg lurer på er om sort kjole er ok i bryllup? Men om foreldrene dine ikke er så nøye på det så er det nok bare å "kjøre på" .

Hvor har du kjøpt dine? Synes egentlig den på linken er litt for dyr, så er på jakt etter en litt billigere versjon.

Godt poeng med svart kjole i bryllup! kanskje jeg bør finne en annen farge, er ikke såå nøye at den er svart:)

Anonymous poster hash: f4b86...bb8

Skrevet

Hvor har du kjøpt dine? Synes egentlig den på linken er litt for dyr, så er på jakt etter en litt billigere versjon.

Godt poeng med svart kjole i bryllup! kanskje jeg bør finne en annen farge, er ikke såå nøye at den er svart:)

har en fra french connection og 2 fra bebe(kjøpt i USA). Men de lå i ca samme prisgruppe

Skrevet

Utrendy? Hvem bryr seg om det. Syns slike kjoler er veldig fine, men det er vanskelig å finne noen som er lange nok, med fint stoff, og samtidig stramme nok. Jeg syns de er finest om de er helt inntilsittende, og da kreves som regel en god hold in hvis en ikke er veldig slank fra før av.

Jeg har et par fra Mango, French Connection og Zara, men husker HM har en del pene de og.

• Liker 1
Skrevet

Finest på kvinner med litt former, så kjør på.

Skrevet

Klarte ikke å bestemme meg for hvilken modell jeg ville ha, så dro på Kouture å prøvde! Heldigvis, da de egentlig ikke var små i størrelsen som det sto på nettet. Endte opp med en annen variant enn den på linken, i en nyydelig blåfarge! Stoffet var ganske tykt, så tror det blir bra med litt holdin i tillegg:D Så nå er kjole til både bryllupp og nyttår i boks:D At noen synes en helt simpel, tettsittende kjole er utrendy bryr jeg meg egentlig veldig lite om.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Klarte ikke å bestemme meg for hvilken modell jeg ville ha, så dro på Kouture å prøvde! Heldigvis, da de egentlig ikke var små i størrelsen som det sto på nettet. Endte opp med en annen variant enn den på linken, i en nyydelig blåfarge! Stoffet var ganske tykt, så tror det blir bra med litt holdin i tillegg:D Så nå er kjole til både bryllupp og nyttår i boks:D At noen synes en helt simpel, tettsittende kjole er utrendy bryr jeg meg egentlig veldig lite om.

Det holder jeg helt med deg i :Nikke:

Den dagen Den Lille Sorte (eller blå i ditt tilfelle) blir utrendy har ikke jeg sett ennå.

En skikkelig bandage dress er laget i et litt tykkere, elastisk stoff.

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Sá flott at du endelig fant en sánn kjole i en fin bláfarge. :)

Ville bare si at jeg har ná aldri hórt at svarte kjoler ikke burde brukes i bryllupp, har nettop lest det motsatte siden bruden er den som skal ha mest oppmerksomhet. Sá da passer det ikke godt med farger som har lett for á fange mer oppmerksomhet. Svart er ná ofte sett pá som en mer nóytral farge, blir ogsá mye brukt i teater sammenheng.

Jeg husker en gang da jeg gikk i en lang hvit sommerkjole pá et bryllupp da jeg var yngre, mange ville ná ha sagt at bare bruden burde kle seg i hvit. ;) Tror ikke fargen er sá nóye pá mange bryllupp, unntatt hvis det er en spessiel kleskode.

Skrevet

Ser HELT jævlig ut på folk som ikke er tynne.

Anonymous poster hash: 596b8...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...