AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Iløpet av de årene jeg og typen har vært sammen, så har jeg opparbeidet meg en følelse av at jeg er såkalt "prippen". Han har luftet fantasier og tanker,noe som er helt ok. Det verste er at det bestandig har virket som at det er meg arbeidet skal falle på,om noen skjønner. Fantasiene hans har gått ut på at han ønsker: nakenbilder, spesielt av underlivet. Dette føler jeg meg ikke komfortabel med,etter å ha prøvd. at jeg skal strippe for ham. Dette føles også ukomfortabelt ut. Det kreves en attitude jeg desverre ikke har. Dette vet jeg,for jeg klarer ikke engang å ta initiativ til sex uten at det blir klovnete. at han skal få lov å filme under sex. Har sagt nei. Jeg vil rett og slett ikke bli filmet under sex. at vi kan ha trekant,mest for at han vil at jeg skal ha sex med en jente framfor ham. Er ikke interessert i det. Dette er bare noen få av forslagene hans. Det må sies at han respekterer at jeg ikke vil, men ettersom årene har gått der jeg har sagt nei til alle de der forslagene,så føler jeg meg jo som DEN kjipe kjerringa. Har spurt venninner (de som er åpne om slikt) om hvilke erfaringer de har gjort seg, og det er ganske delte svar. Å de som feks har latt seg bli filmet angrer idag.. Spørsmålet mitt er som følger: hva er egentlig vanlig idag? Er det jeg som er født i sjenanse-gugge eller? Ifølge kjæresten er det visst vanlig å ikke ha noen hemninger idag...Anonymous poster hash: 2b5a3...9e2 Anonymous poster hash: ce439...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Ts igjen. Må bare få sagt at jeg har gått med på å Prøve enkelte ting av det som ble nevnt, så jeg har jo ikke vært totalt bitch..problemet for ham sikkert er jo at jeg ikke følte meg ok,og dermed ikke vil prøve mer -_-Anonymous poster hash: ce439...6bd
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Jeg er på samme måte, og ønsker meg ikke en kjæreste som er seskuelt "utagerende". Jeg passer bare ikke sammen med slike menn. Jeg syns i allefall både du og han bør respektere din seksualitet som kanskje ikke er så utagerende som hans. "Prippen" er ikke ordet her, "innadvendt" eller "introvert" kanskje. Eller bare lavere seksuell appetitt. Anonymous poster hash: 880fd...acd 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Ts her. Godt at vi er flere! Men jeg føler meg faktisk som en nokså seksuell person. Han har ikke klaget på sexlivet på noen måte, bare prøvd å lufte ideer om å krydre det litt.. Å igjen,det er jo helt iorden,ikke minst flott av ham. Vet at fantasiene hans ikke er unormale eller rare, men tror det er et fåtall som faktisk gjennomfører alt. Ikke har jeg et ønske om å få lyst til å feks sende ham nakenbilder heller. Akkurat dét tror jeg mange gjør, men jeg prøvde det noen få ganger. Tror ikke jeg har følt meg så uvel før. I tillegg er jeg nesten sint på meg selv - for jeg har ikke noen spesifikke fantasier...! De er så enkle og lette, helt basice ting. Å jeg Vet at han hadde vært villig til å teste ut det meste,så det er ikke sånn at jeg føler urettferdighet.. Han har jo spurt/sagt ifra til meg : " vær aldri redd for å si ifra om det er noe du vil prøve,fortsette med osv". De få tingene jeg har foreslått har vi prøvd,men så har det blitt med bare den ene gangen. Det var et sexleketøy av et eller annet slag, og det var gøy og alt det. Men that's it. Anonymous poster hash: ce439...6bd
Cowboy Lotte Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Nei du er helt normal og en mann kan ikke forvente at hvem som helst skal bli med på noe sånt... Kun de freidigste sexpartnerne finner vel på slike ting. Uansett ikke tillat denne manne å gi deg følelser av ubehag. 2
Gjest Ludodama Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Jeg er på samme måte, og ønsker meg ikke en kjæreste som er seskuelt "utagerende". Jeg passer bare ikke sammen med slike menn. Jeg syns i allefall både du og han bør respektere din seksualitet som kanskje ikke er så utagerende som hans. "Prippen" er ikke ordet her, "innadvendt" eller "introvert" kanskje. Eller bare lavere seksuell appetitt. Anonymous poster hash: 880fd...acd Man er er ikke introvert eller nærmest aseksuell fordi man ikke får noe ut av å sende vaginabilder på snapchat eller ha trekant. Jeg tenker det er han fyren her som har litt labre seksuelle og sosiale antenner. 6
Example Skrevet 28. november 2014 #7 Skrevet 28. november 2014 Man er er ikke introvert eller nærmest aseksuell fordi man ikke får noe ut av å sende vaginabilder på snapchat eller ha trekant. Jeg tenker det er han fyren her som har litt labre seksuelle og sosiale antenner. Nåja, det er jo ikke direkte uvanlige fantasier dette her, og ikke helt uvanlige å utføre heller. Dama og jeg har gjort alt bortsett fra trekant sammen, og det kommer jeg heller ikke til å foreslå. Han respekterer at hun sier nei, og da er det ikke noe i veien med dette. Men den holdningen du viser her, så har man dårlige seksuelle eller sosiale antenner dersom han foreslår noe han tenner på. Det er det ikke. I gode forhold er man åpne om slike temaer, og respekterer at partneren ikke vil noe. Noe som det virker som går helt greit her, annet enn at hun sitter igjen med en slags skyldfølelse og er føler seg prippen. 1
Sofia123 Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 Nei, synes ikke du er prippen i det hele tatt. Som du selv sier, han ønsker jo bare ting hvor alt arbeidet faller på deg. Finnes mye annet man kan gjøre seksuelt som ikke har med trekant eller vaginabilder å gjøre. Jeg hadde sagt nei til akkurat det samme som deg! 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 spesielt trekant jeg reagerer på, skal du være lesbisk/bifil og forandre din seksuelle legning for han? dummeste jeg har hørt,menn som forventer sånt og kaller deg prippen hvis du ikke vil er garanter skadd. Hadde han latt en mann ta han i ræva hvis du tente på det? Dere passer ikke sammen seksuelt høres det ut som. Anonymous poster hash: 1ee5d...ff1 2
Gjest Ludodama Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Nåja, det er jo ikke direkte uvanlige fantasier dette her, og ikke helt uvanlige å utføre heller. Dama og jeg har gjort alt bortsett fra trekant sammen, og det kommer jeg heller ikke til å foreslå. Han respekterer at hun sier nei, og da er det ikke noe i veien med dette. Men den holdningen du viser her, så har man dårlige seksuelle eller sosiale antenner dersom han foreslår noe han tenner på. Det er det ikke. I gode forhold er man åpne om slike temaer, og respekterer at partneren ikke vil noe. Noe som det virker som går helt greit her, annet enn at hun sitter igjen med en slags skyldfølelse og er føler seg prippen. Mulig jeg tolket det feil, men jeg leser også i innlegget at han sier at "ingen har hemninger idag"(= kommuniserer at hun er unormal, at alle andre gjør det han foreslår), og at disse forslagene kun er få av mange. For meg er sosiale og seksuelle antenner at man har åpne samtaler om hva man tenner på og forsøker ha en dialog fremfor å foreslå en rekke ting støtt og stadig når man vet grensene er annerledes enn egne. Det føles kjapt som press. "Hva tenner du på/liker du og hvor går dine grenser" er en bedre tilnærming enn "jeg tenner på x,y,z- kom igjen send ting og gjør". 2
Doge Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Hva som er "vanlig" har ingenting å si. Vil du ikke, så vil du ikke. Du er ikke prippen av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Spør om dere kan ha trekant med en mann til, da skal du se at han kan være "prippen" han også. Anonymous poster hash: ed8e9...c1c 6
Christiania_Oslo Skrevet 28. november 2014 #13 Skrevet 28. november 2014 Sender du bilder og blir med på film så må du se at det er en viss sjanse for at dette lekkes på internett, og du skal ikke ta den sjansen bare for å please han typen din. Stripping er da ok,men du må tørre det da uten at du blir flau eller synes det er kleint. Trekant er bare harry og noe man kan gjøre i singellivet eller ved "åpne"forhold. Det er SÅ mange jenter som blir med på det ene og det andre som de egentlig ikke har lyst til, men de gjør det kun for han. Det ender opp med at han får et forvrengt bilde av hva damer "elsker"og at du føler deg nedverdiget. Jeg har hørt mange gutter fortelle om at jenter ELSKER både det ene og det andre fordi hun lot som for han og bruker det gjerne mot nye damer,"eksen min ELSKET å få kjørt kuken langt ned i halsen"--->utfordrer det inndirekte til å være som det. 4
Gjest Verify Skrevet 28. november 2014 #14 Skrevet 28. november 2014 (endret) Ikke tenk på det. Hadde du snudd rollene hadde mannen vært "prippen". Hvis du hadde spurt han om å ha trekant fordi du ville se en annen mann med han, hadde han svart ja? Alt det du nevner er ting som bare han får glede av. Ikke noe dere får glede av sammen. Prøv heller å finn på noe begge to kan ha det like gøy med! Sende og ta nakerbilder hadde jeg aldri gjort. Gamler ikke på så risikofylte ting. Plutselig ligger det på nettet eller på kompisen hans sin mobil. Endret 28. november 2014 av Verify 4
Polly Ester Skrevet 28. november 2014 #15 Skrevet 28. november 2014 Hva som er "vanlig" har ingenting å si. Vil du ikke, så vil du ikke. Du er ikke prippen av den grunn. Bare veeeeldig OT her... "Du vet du har vært for mye på KG når... du ser en hund i en bil stående utenfor en butikk og tenker på Doge..." Til TS. Jeg syns ikke du er prippen. Og det kan hende typen din har lest eller sett rundtomkring på nettet eller vennegjengen at de virker til å være med på mer enn du er komfortabel med, men det er ikke det samme som normalen. Du sier jo at dere har et bra sexliv ellers, og jeg syns ikke du skal presse deg til å gjøre noe du ikke vil. 1
Timza Skrevet 28. november 2014 #16 Skrevet 28. november 2014 Ballsanser det ved å komme med egne forslag da vell. Hva er dine fantasier om ting du ønsker å prøve?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #17 Skrevet 28. november 2014 Bilder og filming burde ingen bli med på. Skjønner også godt at du ikke vil ligge med andre. Anonymous poster hash: be383...ff4 3
bobler Skrevet 28. november 2014 #18 Skrevet 28. november 2014 Ballsanser det ved å komme med egne forslag da vell. Hva er dine fantasier om ting du ønsker å prøve? hun skrev at hun ikke hadde noen spesielle fantasier
sol87 Skrevet 28. november 2014 #19 Skrevet 28. november 2014 Iløpet av de årene jeg og typen har vært sammen, så har jeg opparbeidet meg en følelse av at jeg er såkalt "prippen". Han har luftet fantasier og tanker,noe som er helt ok. Det verste er at det bestandig har virket som at det er meg arbeidet skal falle på,om noen skjønner. Fantasiene hans har gått ut på at han ønsker: nakenbilder, spesielt av underlivet. Dette føler jeg meg ikke komfortabel med,etter å ha prøvd. at jeg skal strippe for ham. Dette føles også ukomfortabelt ut. Det kreves en attitude jeg desverre ikke har. Dette vet jeg,for jeg klarer ikke engang å ta initiativ til sex uten at det blir klovnete. at han skal få lov å filme under sex. Har sagt nei. Jeg vil rett og slett ikke bli filmet under sex. at vi kan ha trekant,mest for at han vil at jeg skal ha sex med en jente framfor ham. Er ikke interessert i det. Dette er bare noen få av forslagene hans. Det må sies at han respekterer at jeg ikke vil, men ettersom årene har gått der jeg har sagt nei til alle de der forslagene,så føler jeg meg jo som DEN kjipe kjerringa. Har spurt venninner (de som er åpne om slikt) om hvilke erfaringer de har gjort seg, og det er ganske delte svar. Å de som feks har latt seg bli filmet angrer idag.. Spørsmålet mitt er som følger: hva er egentlig vanlig idag? Er det jeg som er født i sjenanse-gugge eller? Ifølge kjæresten er det visst vanlig å ikke ha noen hemninger idag...Anonymous poster hash: 2b5a3...9e2 Anonymous poster hash: ce439...6bd Jeg synes ikke du er prippen. Derimot synes jeg du er klok som ikke gjør noe du ikke vil. Og jeg synes du er ekstra klok når du sier nei til filming og nakenbilder. Selv om vi stoler på de vi er glad i, vet vi aldri hvor de bildene havner om det skulle bli slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #20 Skrevet 28. november 2014 Den eneste jeg ville sendt nakenbilder til eller latt filme meg, måtte vært en skikkelig nerd som forstod seg på kryptering og å ikke lagre ting i skyen og div. Ola Dunk med icloud konto og Liverpool2014 som passord, ja da er det trygt lagret. Not. Anonymous poster hash: 8e792...3da 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå